رونمایی از ۳ کتاب مجموعه‌ «ما و جهان»

به گزارش ایسنا، به تازگی کتاب‌های «آغاز جهان» و «چرا جهان وجود دارد؟» با ترجمه‌ امیرمسعود جهان‌بین و کتاب «چرا طبیعت قانون دارد؟» با ترجمه‌ امیرمسعود جهان‌بین و میثم توکلی‌بینا از مجموعه‌ «ما و جهان» که دربردارنده‌ مجموعه مقالات نویسندگان جهان درباره‌ این مفاهیم است منتشر شده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه یازدهم تیر ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد که با حضور دکتر عباداله نادری، دکتر میثم توکلی‌بینا و دکتر امیرمسعود جهان‌بین در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: چرا جهان وجود دارد؟ چرا ما در جهان وجود داریم؟ آیا پیدایش ما و جهان تصادفی بوده یا محصول طرحی هوشمندانه است؟ آیا هویت ما صرفا مادی است یا بخشی از آن غیرمادی است؟ آیا مرگ پایان زندگی است؟ مجموعه‌ «ما و جهان» که به همت دفتر مطالعات علم و دین (موازی) تدوین و با همکاری انتشارات پارسیک منتشر می‌شود، می‌کوشد از منظر دانش تجربی جدید، علوم محض و علوم انسانی با پاسخ به این پرسش‌ها گامی در راه گسترش و پویایی چنین مباحثی در فضای علمی جامعه بردارد.

انتهای پیام

رئیس جمهور از شکایت خود از برخی رسانه ها صرف نظر کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا