لزوم اتخاذ تدابیر مدیریت مصرف برق برای دستگاه‌های اجرایی استان تهران

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا در نخستین شورای اداری استان تهران در سال ۹۸ گفت: دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیازهای مردم تشکیل شده‌اند. لذا وظیفه‌ای غیر از خدمت رسانی به مردم ندارند. بر همین اساس باید تمامی دستگاه‌های اجرایی حداکثر توان و تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم به کار گیرند.

وی افزود: به دنبال راهکار قانونی با استفاده از ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی مقررات مالی در خصوص برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش در استان تهران هستیم که امیدواریم از این طریق بتوانیم گام‌های مؤثری در حوزه آموزش و پرورش در سطح استان تهران برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق در سطح استان تهران تمامی مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در حوزه مدیریت مصرف برق به شکلی فعال وارد عمل شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دستگاه‌ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از دولت الکترونیک هستند، افزود: برای تحقق دولت الکترونیک در سطح استان تهران باید از حداکثر منابع و توان موجود استفاده کنیم. در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک در دستور کار استانداری تهران قرار گرفته است.

وی افزود: استقرار میز خدمت و تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران باید عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و جریان سازی‌های خبری ادامه داد: در راستای تحقق اطلاع رسانی شفاف و دقیق به شهروندان ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان بیش از پیش باید مد نظر قرار گیرد تا در این حوزه روابط عمومی‌ها به عنوان رابط میان دستگاه‌ها و شهروندان در جهت اطلاع رسانی دقیق گام بردارند.

افزایش خوابگاه‌های دانشجویی متاهلان به منظور تشویق جوانان به ازدواج/ فعلا به دانشجویان جدید مجوز حضور در خوابگاه را نمی‌دهیم
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: وضعیت بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به دستگاه‌های خدمت رسان همچون آب، برق و گاز پیگیری و مقرر شده که این بدهی‌ها پرداخت شود و مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود. همچنین جذب نیروی انسانی جدید در استان تهران به چالش تبدیل شده است و نیاز است که نیروهای قراردادی برای انگیزه بیشتر، تبدیل وضعیت شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا