نماینده حزب‌الله در ایران: فعالیت و هدف حزب‌‌الله انسان محور است/ جهان آماده نفوذ آمریکا نیست

نماینده حزب‌الله در ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در منطقه نقشی نخواهد داشت و آمریکا برای وحشی‌گری در منطقه باقی نخواهد ماند و جهان آماده نفوذ آنها نخواهد شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، عباس قدوح در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم گفت: ما با کمک ایران توانستیم با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم و کشورمان را از اشغال آنها نجات دهیم و در مبارزه با داعش نیز با همکاری ایران، سوریه و محور مقاومت توانستیم آنها را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته به جهت اخلاقی، دینی و انسانی از مظلومان و مستضعفین جهان حمایت کردیم، اظهار داشت: امروز میزان آگاهی عمومی مردم لبنان افزایش یافته و این موضوع یکی از مسئولیت‌های مهم بر دوش احزاب است تا بتوانیم مطالبات عادلانه آنها و نیازهای ضروری آنها را برآورده سازیم.

نماینده حزب‌الله در ایران با بیان اینکه فعالیت و هدف حزب‌‌الله انسان محور است، تصریح کرد: امروز محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد

قدوح افزود: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در منطقه نقشی نخواهد داشت و آمریکا برای وحشی‌گری در منطقه باقی نخواهد ماند و جهان آماده نفوذ آنها نخواهد شد.

فرار یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با ۵۰۰ میلیارد بدهی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا