حلال و حرام خواندن رای مردم، سوءاستفاده از دین بود

به گزارش اعتماد نو ،  جواد آرین‌منش با توجه به نزدیکی ایام ارتحال امام راحل(ره) و تریبون‎های مذهبی در ماه رمضان  گفت: انتظار می‎رود که از تریبون های مذهبی بیشتر درباره مسایل اخلاقی و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم استفاده شود و از سخنان تفرقه آمیز و مسائلی که با منافع ملی کشور منافات دارد پرهیز شود.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه فضای انتخابات بر فضای ماه مبارک رمضان سایه انداخته است؛ مشخصا تریبون ها به جای پرداختن به مسایل معنوی و وحدت بخش، به سمت ایجاد تنش و دامن زدن به اختلاف سلیقه ها  گرایش دارد. در چنین فضایی از تریبون ها بیشتر استفاده سیاسی می‎شود تا مذهبی؛ این مسئله با دیانت و مسائل معنوی در تعارض است.

نایب رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ماه مبارک رمضان امسال متقارن است با ایام ارتحال امام راحل است؛ لازم است رهنمودهای امام(ره) از تریبون‎ها یادآوری شود و مسائل اخلاقی و سیره ایشان در سیاست موضوعیت داشته باشد و مورد بازنگری قرار گیرد و استفاده شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: طرح برخی مباحث مثل حلال و حرام کردن آرای مردم متاسفانه استفاده ابزاری از دین است. در حالی که . با پایان یافتن انتخابات و فصل رقابت های سیاسی، فصل رفاقت ها و همدلی ها آغاز شده است. بنابراین به جای انتقادات گاهی بی اساس، انتظار می‎رود از همه ظرفیت‎های کشور برای جبران عقب ماندگی‎های کشور استفاده شود.

و در پایان اظهار کرد: گاهی شنیده می‌شود که پس لرزه‎های انتخابات فضای معنوی ماه مبارک رمضان را هم تحت شعاع خودش قرار داده و سخنانی از تریبون ها شنیده می‌شود که ادامه رقابت های تبلیغاتی است. در حالیکه باید دوستان بدانند که رقابت‎های انتخاباتی تمام شد و به پایان رسید و فصل دیگری است برای آغاز کار و برای استفاده از جبران مسائل کشور رسیده است. پس همه باید کمک کنند دولت منتخب به اهداف خودش برسد.

نمی دانم متقاضیان استیضاح دانش‌آشتیانی چه مطالباتی دارند؟
هم اکنون بخوانید

 

منبع:خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا