انتشار اظهارات منتسب به ظریف در کمیسیون امنیت غیرمسئولانه و کذب محض است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتشار اظهارات منتسب به وزارت امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت را غیرمسئولانه و غیراخلاقی عنوان کرد و گفت آنچه به نقل از محمدجواد ظریف مطرح شده کذب محض است.

به گزارش اعتماد نو  علیرضا رحیمی در حاشیه جلسه علنی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در جمع پایگاه خبریان، ‌اظهار کرد: جلسه دو روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزیر امور خارجه، معاونین، قائم مقام و سخنگوی این وزارتخانه و در راستای جلسات منظم دو ماه یک‌بار کمیسیون با وزارت امور خارجه برگزار شد که این بار مجلس میزبان بود و مطالب زیادی درباره مسائل مختلف از جمله آخرین وضعیت برجام، وضعیت سوریه و تعامل کمیسیون امنیت با وزارت امور خارجه مطرح شد.

وی افزود: علیرغم اینکه این جلسه جزو جلسات منظم بود اما کاملاً محرمانه بود و آقای دکتر ظریف تأکید داشت مطالبی که مطرح می‌کنم برای آگاهی بخشی اعضای کمیسیون است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به انتشار اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه از سوی یکی از اعضای کمیسیون امنیت، خاطرنشان کرد: اولاً کمیسیون سخنگو دارد و ایشان گزارش جلسات را مطرح می‌کند. کما اینکه گزارش این جلسه را نیز سخنگو به رسانه‌ها داده و خلاصه آن از طریق سیما به اطلاع مردم رسیه است و اینکه یکی از اعضای کمیسیون که در جلسه حضور نداشته بخواهد نقل قول غیرمسئولانه‌ای از جلسه داشته باشد غیراخلاقی و خلاف پروتکل کمیسیون است زیرا وقتی کمیسیون سخنگو و رئیس دارد جایی برای اظهار نظر اعضا باقی نخواهد ماند.

کرملین: دیدار حفتر با پوتین در جدول کاری وی قرار ندارد/ ارزیابی ما از نشست برلین مثبت بود
هم اکنون بخوانید

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اظهارات غیرمسئولانه در مورد صحبت‌های آقای ظریف اجحاف به وزیر و همچنین کمیسیون است و یک اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است زیرا آنچه به نقل از آقای دکتر ظریف مطرح شده کذب محض است و مطلقاً در کمیسیون مطرح نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان تصریح کرد: آقای ظریف در جلسه روز دوشنبه کمیسیون امنیت گزارشی از روند اقدامات خود در برجام را ارائه کرد. ایشان آنقدر شهامت و بزرگی دارد که نه تنها با مسئولین بلکه با مردم درباره محدودیت‌ها و شرایط موجود صحبت کند و شهامت و صداقت ایشان در برخورد با مردم و مسئولین مثال زدنی است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =

دکمه بازگشت به بالا