پاسخ سخت ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی از زبان اژه ای

رئیس قوه قضائیه: رژیم جنایتکار صهیونیستی تقاص جنایات خود را خواهد داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران، امروز در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به حریم ایران اسلامی، اعلام کرد که این رژیم جعلی به دلیل اقدامات جنایت‌کارانه‌اش پاسخ سختی دریافت خواهد کرد. وی همچنین شهادت جمعی از نیروهای ارتش در جریان حمله بامداد شنبه رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد که ایران به مقابله با این اقدامات ادامه خواهد داد.

محسنی اژه‌ای در ادامه، ضمن اشاره به شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در سیستان‌وبلوچستان توسط تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی، از مجازات قاطعانه عوامل این جنایت‌ها خبر داد. او همچنین از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تحرک مشکوک، به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اهمیت امنیت روانی جامعه، بیان کرد که افراد و جریاناتی که این امنیت را مخدوش می‌کنند، با برخورد قانونی مواجه خواهند شد. وی خواستار دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با تهدیدکنندگان امنیت روانی شد و از دستگاه‌های مربوطه خواست با عناصر وابسته به دشمن برخورد کنند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به لزوم تعقیب بین‌المللی جنایات رژیم صهیونیستی، گفت که جمهوری اسلامی مسئولیت پیگیری محکومیت این رژیم را بر عهده دارد. وی از دادستان کل کشور و سایر دستگاه‌های ذی‌صلاح درخواست کرد که با همکاری وزارت امور خارجه، اقدامات لازم را برای پیگیری جنایات جنگی اسرائیل در مجامع بین‌المللی انجام دهند.

به گفته رئیس قوه قضائیه، تاکید بر پدافند غیرعامل و هوشیاری در برابر تهدیدات خارجی نیز از ضروریات امنیتی کشور است و همه دستگاه‌ها باید در این حوزه کوشا باشند.

ماکرون: به ترکیه احترام می‌گذارم/ جهان نمی‌تواند نظاره‌گر مناقشه دو رقیب اقتصادی باشد
هم اکنون بخوانید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا