نتانیاهو دوباره ایران را تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تلاش برای ترور او توسط گروه‌های نیابتی ایران اشتباهی بزرگ بوده و تأکید کرد که اسرائیل به جنگ خود علیه دشمنانش ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پس از اصابت یک پهپاد به اقامتگاهش در قیصریه، اظهار داشت: «گروه‌های نیابتی ایران که امروز تلاش کردند من و همسرم را ترور کنند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند. اما این تلاش‌ها من و اسرائیل را از ادامه جنگ علیه دشمنانمان بازنخواهد داشت.»

وی همچنین تهدید کرد که ایران و متحدانش بهای سنگینی برای آسیب رساندن به شهروندان اسرائیل پرداخت خواهند کرد.

براساس اعلام دفتر نتانیاهو، پهپادی که از لبنان به پرواز درآمده بود، به منزل وی در شمال تل‌آویو اصابت کرد؛ اگرچه نتانیاهو و همسرش در زمان این حمله در اقامتگاهشان حضور نداشتند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد که دو پهپاد دیگر رهگیری شده‌اند، اما پهپاد سوم مستقیماً به ساختمانی در قیساریه برخورد کرد.

این حمله پهپادی توسط حزب‌الله لبنان انجام شده و مسافت ۷۰ کیلومتری از لبنان تا قیصریه را طی کرده است. روزنامه معاریو نیز اعلام کرد که این سومین بار در یک هفته گذشته است که پهپادهای حزب‌الله موفق به نفوذ به عمق اسرائیل شده‌اند.

نتانیاهو، که در کارنامه خود حدود ۵۰ هزار کشته فلسطینی دارد و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، دشمنان خود را «تروریست» خواند و وعده داد که به از بین بردن آن‌ها ادامه خواهد داد. همچنین وی از تلاش‌های خود برای بازگرداندن اسیران از غزه و بازگرداندن ساکنان به شمال اسرائیل خبر داد و مدعی شد که تمامی اهداف جنگ محقق خواهند شد و امنیت منطقه برای نسل‌ها تغییر خواهد کرد.

مذاکرات ایران و آذربایجان برای راه‌اندازی مجدد قطار مسافری نخجوان- مشهد / تلاش برای حذف عوارض سفر به آذربایجان برای ناوگان ایرانی
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا