قالیباف: به بیروت آمده ام تا به لبنانی ها بگویم در روزهای سخت کنارتان هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت ایران از لبنان در شرایط بحرانی، پیام رهبر انقلاب و مردم ایران را به ملت لبنان ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه) در نشست خبری در سفارت ایران در بیروت، اعلام کرد: «به بیروت آمدم تا پیام رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران را به مردم لبنان برسانم و بگویم که ما همیشه، به ویژه در روزهای سختی مثل امروز، در کنار شما هستیم.» وی با اشاره به سفر خود به ژنو برای شرکت در مراسم اتحادیه بین‌المجالس (IPU) افزود: «در نشست ژنو، پیام مظلومیت و اقتدار ملت لبنان و فلسطین را به جهانیان منتقل خواهم کرد.»

قالیباف در جریان این سفر با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان، و نبیه بری، رئیس مجلس این کشور، دیدار و گفت‌وگو کرد. وی همچنین از مناطق بمباران‌شده در ضاحیه بازدید و با مردم آنجا دیدار داشت. او با اشاره به مشکلات بیش از یک میلیون نفر از آوارگان جنگی، از آمادگی ایران برای همکاری با دولت لبنان جهت کمک به این افراد خبر داد.

قالیباف تأکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران از تصمیمات ملت و دولت لبنان و مقاومت حمایت می‌کند و استحکام مقاومت و اتحاد ملی مردم لبنان، با هر دین و گرایشی، سندی بر پیروزی و افتخار است.»

 

 

بررسی گزارش عملیات گسترده اطفاء حریق در منطقه خاییز در جلسه هیأت دولت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا