هشدار ستاد کل نیروهای مسلح به صهیونیست‌ها پس از «وعده صادق ۲»

هشدار ستاد کل نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی: پاسخ متقابل به تجاوز با ویرانی گسترده زیرساخت‌های سرزمین‌های اشغالی همراه خواهد بود

ستاد کل نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای نسبت به هرگونه اقدام متقابل رژیم صهیونیستی هشدار داد و اعلام کرد که زیرساخت‌های رژیم اشغالگر به طور فراگیر و گسترده ویران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به عملیات «وعده صادق ۲» و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است که ترور مستشاران ایرانی و شهادت فرماندهان مقاومت از جمله شهید سید حسن نصرالله و سردار سرلشکر عباس نیلفروشان، نقض حاکمیت ایران را به همراه داشته و نیازمند پاسخ مقتضی است.

ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده، اما در دفاع از حق مشروع خود با قدرت تمام از هر تجاوزی جلوگیری می‌کند و هرگونه اقدام متقابل رژیم صهیونیستی با ویرانی زیرساخت‌های آن در سرزمین‌های اشغالی روبه‌رو خواهد شد. همچنین هشدار داده شد که دخالت مستقیم حامیان این رژیم نیز با پاسخ مقتدرانه ایران مواجه خواهد شد.

 

 

اگر دو عنصر بصیرت و صبر باشد، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند کند/ اسلام سیاسی آماج حملات دشمنان است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا