اعزام زیردریایی هسته ای به خاورمیانه توسط آمریکا

با افزایش تنش‌ها در منطقه و آماده‌باش گروه‌های مقاومت برای واکنش به ترور شهید «اسماعیل هنیه» توسط رژیم صهیونیستی، پنتاگون از صدور دستور «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا، برای استقرار یک زیردریایی اتمی مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده در منطقه خبر داد.

به گزارش سامانه خبری تحلیلی اعتماد نو، زیردریایی «یواس‌اس جورجیا» که از ماه ژوئیه در دریای مدیترانه مستقر بوده، حالا به صورت علنی توسط پنتاگون به منطقه اعزام شده است. این اقدام پس از گفت‌وگوی آستین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام شده و تأکیدی بر تعهد آمریکا به دفاع از اسرائیل و تقویت توانایی‌های نظامی این کشور در خاورمیانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است که وزیر دفاع آمریکا دستور داده گروه ضربتی «آبراهام لینکلن» نیز به سرعت در منطقه مستقر شود تا به گفته او از رژیم صهیونیستی در برابر تهدیدات احتمالی محافظت شود.

شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در تاریخ ۳۱ ژوئیه در تهران به دست عوامل رژیم صهیونیستی ترور شد. مقامات امنیتی این رژیم مدعی هستند که پاسخ ایران به این اقدام، محدود خواهد بود و به جنگی فراگیر منجر نخواهد شد. با این حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال تصمیم ایران برای حمله مستقیم از خاک خود به اسرائیل خبر داده است.

 

 

نشست امروز ارتش رژیم صهیونیستی درباره غزه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا