گاوصندوق دست دوم مشهد

گاوصندوق دست دوم مشهد


البته اولویت بسیار مهمی که برای اجناس دست دوم و کار کرده وجود دارد این است که این اجناس باید دارای ضمانت معتبر باشند که مشتریان بتوانند با اطمینان و خیالی آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند.


به همین دلیل ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی انواع گاوصندوق های دست دوم و کار کرده را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همچنین گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهیم.


مشتریان عزیزی که قصد خرید صندوق های دست دوم و کار کرده را دارند می توانند با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵، ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرند.


قیمت گاوصندوق دست دوم مشهد


قیمت صندوق های دست دوم و کار کرده به چند عامل مهم بستگی دارد، عواملی مثل:


  • وزن محصول
  • جنس
  • ابعاد
  • برند و شرکت تولید کننده
  • نوع محصول » بر اساس خانگی یا اداری


وزن صندوق های دست دوم:


معمولا وزن گاوصندوق هر چقدر سنگین تر باشد پس طبیعتا از مواد و متریال بیشتری در پروسه ساخت آن استفاده شده است، و در نتیجه قیمت آن نیز گران تر است.


جنس صندوق های دست دوم:


به عنوان مثال محصولاتی که در ساختار آن ها از ورقه های فولادی نسوز استفاده شده است، و این نوع گاوصندوق ها دارای دوام و ماندگاری بیشتری در برابر حرارت و آتش سوزی دارند، پس در نتیجه این نوع گاوصندوق ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.


نکته » معمولا گاوصندوق هایی که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی هستند به آن ها گاوصندوق نسوز گفته می شود، معمولا شرکت های سازنده گاوصندوق برای ساخت یک گاوصندوق خانگی و یا گاوصندوق های اداری و سازمانی از ورقه های فولادی نسوز استفاده می کنند.


ابعاد صندوق های دست دوم:


یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در تعیین قیمت گاوصندوق تاثیر گذار است، ابعاد مربوط گاوصندوق می باشد، معمولا صندوق هایی با ابعاد بزرگ دارای قیمت بالاتر نسبت به دیگر محصولات هستند.


برند و شرکت تولید کننده:


یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت گاو صندوق ها مربوط به برند و شرکت سازنده این محصولات می باشد.


نه تنها در حوزه گاوصندوق، بلکه در مورد دیگر محصولات نیز هر چقدر برند مورد نظر سرشناس تر باشد، طبیعتا به واسطه برند قدرتمند خود محصولات تولید شده را با قیمت بالا تر نسبت بقیه شرکت ها در بازار عرضه می کند.(البته برند های بزرگ و شناخته شده معمولا بر حسب تجربه و شناختی که از مشتری بازار هدف خود دارند محصولات با کیفیت تری را تولید می کنند و همین امر سبب افزایش قیمت محصولات آن ها خواهد شد.)


در حوزه گاوصندوق هم شرکت گاوصندوق کاوه یکی از برند های معتبری است که محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند، به همین دلیل این شرکت معتبر محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به رقبا در بازار عرضه می کند.


ضمن این که محصولات شرکت کاوه همگی دارای استاندارد های UL نیز هستند، یعنی محصولات این شرکت تماما دارای مشخصات نسوز، ضد آب، ضد ضربه، دارای قفل های هوشمند دیجیتالی و اثر انگشتی و غیره می باشد.


با توجه به توضیحات ذکر شده برای استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم در مشهد می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵، ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید، تا بهترین کارشناسان گاوصندوق جدیدترین قیمت محصولات مختلف را به شما اعلام نمایند.


07


گارانتی گاوصندوق دست دوم در مشهد


فروشگاه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله انواع مدل های گاوصندوق دست دوم و کار کرده ۲ سال گارانتی معتبر، به همراه ۵ سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.


محصولاتی که در این شرکت شامل گارانتی هستند عبارتند از:


  • گاوصندوق دست دوم کاوه
  • گاوصندوق دست دوم گنجینه
  • گاوصندوق دست دوم نیکا
  • گاوصندوق دست دوم سدید
  • گاوصندوق دست دوم گنجبان
  • گاوصندوق دست دوم بامیل
  • گاوصندوق دست دوم آیکو
  • گاوصندوق دست دوم ایگل
  • گاوصندوق دست دوم سایروس
  • گاوصندوق دست دوم خرم
  • گاوصندوق دست دوم آرکا
  • گاوصندوق دست دوم آریا


08


نمایندگی گاوصندوق دست دوم در مشهد


فروشگاه طباطبایی تنها نمایندگی معتبر انواع صندوق های دست دوم و کار کرده در مشهد است، که شما می توانید با مراجعه به وب سایت SAFEKAVEH.COM به این سایت مراجعه کرده و قیمت انواع صندوق های دست دوم و کار کرده را استعلام نمایید.


خرید گاوصندوق دست دوم مشهد


برای خرید صندوق دست دوم شما باید اطلاعات مفید و نسبتا زیادی در رابطه با این محصولات داشته باشید که از همه مهمتر داشتن اطلاعاتی درباره ویژگی های یک safe box دست دوم متناسب با کارایی آن برای شما می باشد.


افراد زیادی هستند که بدون آنکه اطلاعی از ویژگیهای safe box مورد نظر خود داشته باشند تنها به جهت پایین بودن قیمت آن و یا ظاهر آن اقدام خرید می کند و چه بسا که این محصول مورد نیاز آنها نباشد.


به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید صندوق دست دوم ابتدا کارایی safe box مورد نظر خود را در نظر بگیرید مثلا می خواهید این صندوق را به چه منظور و در چه مکانی استفاده کنید و نیاز به محصولات در چه ابعاد دارید.


با پرسیدن این سوالات از خود و دانستن ویژگی های صندوق دست دوم موجود در بازار می توانید بهترین خرید و انتخاب را در حیطه صندوق دست دوم داشته باشید.


فروش گاوصندوق دست دوم


ممکن است شما محصولی را خریداری کرده و برای مدتی از آن استفاده کرده باشید ولی بعد از یک مدت متوجه شوید که آن محصول برای شما کارایی لازم را ندارد و آنچه را که از آن انتظار دارید برای شما برآورده نمی کند.


در این زمان بهترین کار فروش محصول است، زیرا شما می توانید با فروش صندوق دست دوم هزینه لازم برای خرید یک صندوق نو که مناسب با نیاز شما باشد را خریداری کنید و در عین حال صندوق دست دوم خود را که سالم است و با همان کیفیت اول می باشد را به کسی که به این صندوق نیاز دارد به قیمتی کمتر از صندوق نو بفروشید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

محصولات ارگانیک تضمین‌کننده توسعه صادرات/ کاهش ۵۰ درصدی کشت سیب‌زمینی در سال گذشته
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا