قهرمانی تیم کشتی آزاد کشورمان، نشانگر غیرت جوانان ایران است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.


به گزارش ایلنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‌‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.


متن کامل این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‌‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی و همچنین ظهور استعدادهای بزرگ در این مرز و بوم است.


اینجانب این درخشش را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از تمامی کشتی‌گیران باغیرت، مربیان زحمتکش و سایر دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد صمیمانه قدردانی می‌کنم و ادامه موفقیت‌های این جوانان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.


محمد مخبر


معاون اول رئیس جمهور


انتهای پیام/

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان حوزه و بخش‌های مختلف جامعه در دوره جدید قوه قضائیه / هر فردی که احساس کرد به او ظلم شده باید به مراجع قضایی برود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا