پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بیا کنارم»

فیلمبرداری فیلم تلویزیونی کمدی «بیا کنارم» به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و به تهیه‌کنندگی مریم ابراهیم وند در ورامین تهران پایان یافت.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، سروش جمشیدی و مریم ابراهیم‌وند نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند. 


سیامک خواجه‌وند تاکنون در برخی از فیلم‌های سینمایی «تهمینه میلانی» دستیار کارگردان و برنامه ریز بوده و همین طور فیلم سینمایی «فوتبالی‌ها» را کارگردانی کرده است. 


در این فیلم همچنین بهنوش بختیاری، رضا فیاضی، رامین ناصر نصیر، آزاده ریاضی، مهدی امینی خواه، محمد حسن حسینیان و فرهاد علوی بازی می‌کنند. 


در خلاصه داستان فیلم آمده : «نیره زن جوانی است که به عنوان کارگر خدماتی به خانه زنی مجرد و ثروتمند می‌رود. او در آستانه جدایی از همسرش است که تازه اعتیاد را ترک کرده و برای آشتی با او و ثابت کردن خودش هر کاری می‌کند. اما با خرابکاری پسر کوچک در این خانه تلاشی مشترک و ناخواسته بین آن‌ها برای درست کردن اوضاع شکل می‌گیرد که نتایج جالبی در زندگی آن‌ها و افراد دیگری دارد…». 


فهرست عوامل فیلم: 


تهیه کننده: مریم ابراهیم وند/کارگردان: سیامک خواجه‌وند /جانشین تهیه کننده: مهدی رادان آرا/ نویسنده: کیانوش اسلامی/ مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: حمید رضا ازوجی/مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی/گریم: امیر صفادل/ طراح صحنه و لباس: زهرا عامری/ مدیر تولید: تورج اجلی/مدیر تدارکات: امیر پورحیدری/صدابردار: محمدرضا شیبانی/ دستیار تهیه کننده: فرانک آرتا/مجری طرح: احمد ابراهیم وند/عکاس: فاطمه تهمتن/ تدوین: امیر حسین مسلمی/منشی صحنه: آناهیتا گلفام.


انتهای پیام/

مسئولیت تولید و نظارت بر سریال‌های نمایش خانگی در پلتفرم ها فعلا بر عهده صدا و سیما است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا