پولادگر: تکلیف بازنشستگی مرادی تا آخر هفته مشخص می‌شود/ از صلاحیت نامزدهای فدراسیون بسکتبال بی خبرم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت فدراسیون‌های بلاتکلیف و زمان برگزاری انتخابات آنها اظهار داشت: انتخابات فدراسیون تیراندازی شنبه برگزار می‌شود و تاکنون قطعی است. انتخابات فدراسیون بسکتبال را هم برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: دفعه آخر به درخواست اعضای مجمع (فدراسیون بسکتبال) انتخابات عقب افتاد و ما قصد برگزاری داشتیم. به دلیل اوج گرفتن بیماری کرونا، درخواست شد انتخابات به تعویق بیفتد و ما هم قبول کردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه گویا صلاحیت یک کاندیدای خاص برای فدراسیون بسکتبال هنوز نیامده و به همین دلیل انتخابات این فدراسیون به تعویق افتاد، گفت: من اصلاً صلاحیت‌ها را ندیدم، اما می‌خواهیم این طرف سال انتخابات را برگزار کنیم.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون ژیمیناستیک اظهار داشت: هنوز پروسه ثبت‌نام این فدراسیون انجام نشده، اما همه مجامع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص فدراسیون وزنه‌برداری و اینکه چرا سرپرست برای این فدراسیون تعیین نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آقای مرادی کارمند وزارتخانه است، اما بابت سنوات او یک ابهامی وجود دارد که تا آخر این هفته قطعی می‌شود. اگر بازنشسته باشند، سرپرست می‌گذاریم و اگر حرف او درست باشد و هنوز بازنشسته نشده باشد، رئیس فدراسیون می‌ماند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه تا زمان مشخص نشدن تکلیف مرادی آیا او حق امضا و حق حضور در جلسات را دارد یا نه، گفت: امروز که در جلسه بودند. بابت اینکه او مدتی نبود، طبق اساسنامه مکاتباتی کردیم که نایب رئیس فدراسیون مسئولیت دارد، اما تا آخر هفته وضعیت مشخص می‌شود.

وویوویچ: ایران بااستعدادترین تیم هندبال آسیا است/ این کشور مرا هیجان‌زده کرد
هم اکنون بخوانید

پولادگر درباره پرداختی به فدراسیون‌هایی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا آخر این هفته یا اوایل هفته آینده به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت. شرایط فدراسیون کشتی فورس ماژور بود و به همین دلیل پرداختی به این فدراسیون داشتیم. برای سایر فدراسیون‌ها هم به زودی پرداختی خواهیم داشت و امیدواریم تا آخر سال یک مرحله دیگر هم پرداخت کنیم تا واریزی آنها به ۸۰ درصد برسد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا