رده‌بندی باشگاه‌های اروپایی بر اساس کسب درآمد از اسپانسر پیراهن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوضاع مالی باشگاه بارسلونا به زودی به لطف قرارداد اسپانسری جدیدش با شرکت نرم‌افزاری «Spotify» بهتر از چیزی خواهد شد که الان هست. در حقیقت به موجب این قرارداد که شامل حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ هم می‌شود، تیم کاتالان برای ۳ سال ۲۸۰ میلیون یورو درآمد کسب خواهد کرد که بالغ بر ۹۳ میلیون یورو در هر سال می‌شود. این قرارداد همچنین بارسلونا را در صدر باشگاه‌های اروپایی قرار می‌دهد که بیشترین درآمد سالانه را از محل تبلیغ روی پیراهن‌شان کسب می‌کنند.

بارسلونا در این رده بندی جای رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید را می‌گیرد، تیمی که بابت تبلیغ خطول هوایی امارات در هر فصل ۷۰ میلیون یورو از این شرکت اماراتی درآمد کسب می‌کند.

رده‌بندی ۱۰ باشگاه اروپایی دارای بیشترین درآمد از اسپانسر پیراهن را در زیر مشاهده می‌کنید:

۱- بارسلونا – Spotify 93 میلیون یورو (در فصل)
۲- رئال مادرید – Emirates 70 میلیون یورو
۳- پاری‌سن‌ژرمن – Accor Live Limitless 65 میلیون یورو
۴- منچستریونایتد – Team Viewer 56 میلیون یورو
۵- منچسترسیتی – Etihad 53 میلیون یورو
۶- تاتنهام – AIA 47 میلیون یورو
۷- لیورپول – Standard Charted 47 میلیون یورو
۸- چلسی – Three 47 میلیون یورو
۹- آرسنال – Emirates 47 میلیون یورو
۱۰- یوونتوس-  Jeep 45 میلیون یورو

 

انتهای پیام/

ادامه دور یک هشتم نهایی جام حذفی با شگفتی دوم/ وداع 3 مدعی و حضور میهمانی ناخوانده در جمع 8 تیم پایانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =

دکمه بازگشت به بالا