رضایت مشتری هدف اصلی مخابرات در سال ١۴٠٠/ ضرورت توسعه متوازن در همه استان‌ها

به گزارش خبرنگار علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در آیین بهره برداری از پروژه های شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: مخابرات یک شرکت ۵٠ ساله بوده و این امانت حاصل تلاش متخصصان در سال های طولانی است.


وی با بیان اینکه ما سعی کردیم از همه کارهایی که در گذشته انجام شده استقبال کنیم و آن را به کار ببریم، گفت: اهداف راهبردی شرکت مخابرات رشد درآمد و سودآوری طرح و انتقال به بورس است.


سلطانی ادامه داد: در حوزه فناوری بهبود شرایط نگهداری و محوریت توسعه شبکه در سال ١۴٠٠ مورد توجه ما بوده است.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: توجه به تجهیزات داخلی و استفاده از شرکت های دانش بنیان برای ارائه خدمات در دستور کار بوده است.


وی با بیان اینکه رشد ترافیکی روزانه به ٣٩ درصد را در سال ١۴٠٠ داشتیم، گفت: امسال در شاخص های مورد نظر تماما رشد داشتیم همچنین افزایش متوسط مصرف ماهانه باند ۵ را داشتیم.


سلطانی گفت: رشد ۴٩ درصد درآمدی باند ۵ را نسبت به سال گذشته داشتیم.


وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در سال ١۴٠٠ دنبال کردیم و آقای وزیر هم به ما تذکر دادند رضایت مشتری است چرا که این امر جز اهداف اصلی ما بوده است، گفت: سعی کردیم امسال وضعیت را نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم.


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: یکی از بحث های ما این بود که مخابرات به راحتی سرویس های خود را در اختیار دیگران قرار دهد.

احراز هویت از طریق حرکات لب
هم اکنون بخوانید


وی با بیان اینکه امروز  ٢٠ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود، گفت: اگر چه مخابرات مشکلاتی دارد اما هدف ما این بود که آهنگ توسعه ادامه دار داشته باشد و متوقف نشود.


سلطانی تصریح کرد: تجهیزاتی به استان ها واگذار شد تا بتوانیم توسعه های متوازن در همه سطح های شبکه داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه کلید واژه اصلی ما توسعه متوازن است که گره ای ایجاد نشود، گفت: امنیت موضوع مهمی است همچنین ایجاد شبکه آی پی مورد توجه است چرا که معماری شبکه انجام شده است.


سلطانی گفت: ظرفیت محتوای داخلی ١٣٩١ برای تبادل ترافیک داخلی است. میزان دریافت محتواهای داخلی ٣۴٠ گیگابایت بر ثانیه است که میزان انتقال آن ٣۵۵ گیگابایت است.


 وی با اشاره به اینکه در کل کشور ١٠ هزار و ١۵٨ نقطه پروژه داریم، ادامه داد: ٢ هزار و ١١٨ میلیارد تومان هزینه و تجهیزات خریداری کردیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا