دانلود فصل ۳ قسمت ۲ جوکر فصل سوم قسمت دوم سریال جوکر (کامل نسخه اصلی)

دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم کامل حجم نیم رایگان، دانلود سریال جوکر فصل ۳ قسمت ۲ قانونی با اجرای سیامک انصاری با کیفیت عالی در ادامه توانید به دانلود مسابقه جوکر فصل ۳ قسمت ۲ با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها بپردازید.


به گزارش ایلنا به نقل از مجاز دانلود سامانه دانلود قانونی سریال‌های شبکه نمایش خانگی، رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندد. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی‌جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته‌اند.


********************


برای دانلود مسابقه جوکر فصل ۳ قسمت ۲ روی لینک زیر کلیک بفرمایید


دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم


********************


گزارشی کوتاه از قسمت قبل:


در قسمت اول دیدیم به نظرم بهترین عملکرد را علیرضا استادی داشت که با حرکات و صداهای عجیب و غریبی که در میاورد باعث شد چند نفر کارت زرد بگیرند و بابک نهرین نیز با لهجه خاص موجب خنده سروش جمشیدی شد، و میرطاهر مظلومی نیز با حرکات موزون و لباس عجیب و غریب خود و تلاش‌های که کرد نتونتست خنده از کسی بیگیره و… توصیه می‌کنم در ادامه به دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم بپردازید.


داستان مسابقه جوکر


صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری یوتیوب برای تولیدکنندگان محتوا
هم اکنون بخوانید

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!


2222


درباره سریال


سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد


بازیگران جوکر فصل سوم قسمت دوم


در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی‌جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند. برای دانلود سریال های ایرانی اینجا کلیک کنید.


زمان پخش قسمت ۲ فصل ۳ جوکر


سریال جوکر فصل ۳ قسمت ۲ این هفته دوشنبه در تاریخ ۱۱ بهمن ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود.


شرکت کنندگان جوکر فصل ۳


 این شما و این ۸ هنرمند مهمان فصل تازه.


  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین


قانون مسابقه جوکر


جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.


بیوگرافی رضا شفیعی جم از شرکت کننده فصل سوم جوکر


احمدرضا شفیعی‌جم (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۰) بازیگر ایرانی است. او برای چندین همکاری‌اش با مهران مدیری شهرت دارد و در چندین آثار او ایفای نقش کرده که می‌توان به شب‌های برره، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شوخی کردم، باغ مظفر و شب‌های مافیا اشاره کرد. او برای فیلم ارتفاع پست (۱۳۸۱) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشن سینمای ایران شد.


رضا شفیعی جم بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ فعالیت در تلویزیون را آغاز کرد. شفیعی جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز ظاهر شد. شفیعی‌جم در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون سه بیگانه، دزدان خیابان جردن، داماد خجالتی، راز دشت تاران، فوتبالی‌ها، سفر خوش، افراطی‌ها و وفا ۲۰۱۲ حضور داشته است. و در جوکر فصل سوم شرکت کرده است.


دیگر عوامل جوکر


  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • بازیگر: علی لک‌پوریان
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی


مجاز دانلود سامانه دانلود قانونی سریال‌های شبکه نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود فصل سوم قسمت دوم جوکر دعوت می‌کند.


پایان رپرتاژ آگهی

چرا برخی صف‌های فروش بورس جمع نمی‌شود؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا