محتوای مرتبط با سردار سلیمانی در کتاب‌های درسی معرفی شد

 

به مناسبت گرامی‌داشت ایام شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی شایسته است تعدادی از محتواهای مرتبط با این شهید بزرگوار که در کتاب‌های درسی منتشر شده را معرفی نماییم.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، پرداختن به زندگینامه و معرفی الگوها و اسوه‌های اخلاقی، ملی، مذهبی و… در محتوای آموزشی بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری است که در نظام تعلیم وتربیت کشورمان تلاش شده این مهم با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار و سیره و منش ایشان و بزرگان و شهدای انقلاب اسلامی، به خوبی مدنظر قرار گیرد. از این رو به‌منظور آگاهی‌بخشی، معرفی الگوهای و سیره زندگی این بزرگواران، کتاب‌های درسی برای گروه‌های سنی مختلف مناسب‌سازی شده است.

 

اکنون به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به برخی محتوای مرتبط با ایشان در کتاب‌های درسی اشاره‌ای می‌کنیم. مطالبی در ۶ کتاب شامل کتاب آمادگی دفاعی پایه نهم با عنوان درس سرباز اسلام-سردار دلها؛ کتاب آمادگی دفاعی پایه دهم با عنوان تصویر و متنی که به ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دستور مستقیم رئیس جمهور تروریست آمریکا اشاره دارد. /الگوها و اسوه‌های پایداری و مقاومت؛ کتاب استان‌شناسی کرمان پایه دهم با عنوان درس نقش استان در حراست از کیان مرزهای ایران اسلامی/ تصاویر و متن‌هایی از حاج قاسم سلیمانی (ره) آورده شده است؛ کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم با عنوان تصویر و متن درباره شهید سلیمانی؛ کتاب تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم با عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ کتاب جامعه‌شناسی ۳ پایه دوازدهم و بخشی از وصیت نامه سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی؛ آمده است.

"بلک‌فرایدی"؛ موسمی برای "مرگ"
هم اکنون بخوانید

 

علاقمندان می‌توانند با: مراجعه به بخش کتابخانه و مرکز اسناد در سایت رسمی سازمان پژوهش و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی آموزشی به آدرس: lib. oerp. ir، از نمایشگاه مجازی با موضوع موردنظر دیدن کنند.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا