توخل: بی‌توجهی VAR به خطای بازیکن حریف یک شوخی بود/ باید احمق باشیم که فکر کنیم قهرمان می‌شویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل پس تساوی شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در بازی خانگی برابر برایتون که در آن آبی‌پوشان لندن تا دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم از حریف خود پیش بودند، از خیلی چیزها از جمله تصمیم داور مسابقه به خاطر نادیده گرفتن صحنه‌ای که به زعم او روی کریستین پولیشیچ خطای پنالتی شد و همینطور مصدومیت دو مدافع تیمش ریس جیمز و آندریاس کریستنسن گلایه کرد.

توخل به شبکه آمازون گفت: وقتی گل دوم را زدیم داور تصمیمی وحشتناک گرفت. آنها حتی صحنه را بازبینی نکردند. همه چیز علیه ما بود. دوباره دو بازیکن‌مان مصدوم شدند. صحنه پنالتی که نادیده گرفته شد یک شوخی بود، اینکه VAR حتی صحنه را بازبینی هم نکرد واقعاً یک شوخی بود. عملاً کلی از بازیکنان ما تا الان به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا خانه‌نشین بوده‌اند و به تازگی به جمع ما برگشته‌اند. مصدومیت ریس جیمز هم یک ضربه بزرگ بود. آندریاس کریستنسن یکی از بازیکنان برتر میدان بود اما در مقاطعی از بازی کار او و دیگر بازیکنان ما بسیار سخت بود چون برایتون عملاً چیزی برای از دست دادن نداشت.

 

چلسی با این نتیجه از صدر جدول دورتر شد و حالا ۸ امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد. این در حالیست که لیورپول رده سومی هم با یک بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف در رده سوم قرار دارد.

سرمربی آلمانی آبی‌پوشان لندن در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش هنوز در کورس قهرمانی است گفت: چطور با این وضعیت باید در کورس قهرمانی باشیم؟ ما ۷ بازیکن کرونایی داریم. پنج، شش بازیکن هم داریم که ۶ هفته یا بیشتر خانه‌نشین هستند. با این شرایط چطور باید در کورس قهرمانی باشیم؟ سایر تیم‌ها، پر از مهره هستند و با قدرت کامل تمرین و بازی می‌کنند. باید احمق باشیم که فکر کنیم با این وضعیت مصدومان و کرونایی‌های‌مان می‌‌توانیم قهرمان شویم. این واقعیت است. این جایی است که ما قرار داریم و باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. این تمام حرف من است. ما برای کسب پیروزی خانگی مقابل برایتون سخت جنگیدیم و من واقعاً نمی‌دانم چطور می‌توانم بیشتر از این از بازیکنانم انتظار داشته باشم. هیچ کسی دیگر نمی‌داند که ما باید چه گار کنیم چون هرگز چنین وضعیتی نداشته‌ایم.

جام جهانی قطر| انریکه: اسپانیا استثنائی بود/ آلمان حریفی دشوار است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =

دکمه بازگشت به بالا