یزدانی: کار بازیکنان فولاد را ۵ سال پیش انجام می‌دادم/ به نظر اسکوچیچ احترام می‌گذارم

به گزارش پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش یزدانی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: می‌دانستیم فولاد حریف خوبی است و سخت شکست می‌خورد و بازی تیم ما و خودش را خراب می‌کند. خوشحالم که توانستیم در چنین بازی سختی پیروز شویم و در صدر جدول بمانیم.

وی درباره کری‌هایی که زمین با بازیکنان فولاد داشت، عنوان کرد: بازیکنان فولاد خیلی به من لطف داشتند و با الفاظ قشنگی با من صحبت می‌کردند! این فوتبال و شبیه به زمین جنگ است. در جنگ حلوا پخش نمی‌کنند. شاید من هم ۵ سال پیش این کار‌ها را می‌کردم ولی الان با تجربه‌تر شدم و دیگر این کار‌ها را نمی‌کنم.

مدافع استقلال درباره اینکه گفته می‌شود دلیل خیلی از کلین‌شیت‌های استقلال حضور او است، گفت: تمام بچه‌ها زحمت می‌کشند. کلین‌شیت برای استقلال چیز خاصی نیست و امیدوارم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود، یادآور شد: تلاشم را در این دو سال کردم و اگر تعریف از خود نباشد خوب کار کردم و شرایط طوری بوده که بازی کنم ولی انتخاب‌ نفرات در تیم ملی سلیقه‌ای است. تیم ملی مربی و سرمربی دارد و نظر آنها شاید این باشد که به بازی من علاقه نداشته باشند و این خیلی منطقی است. شاید یک مربی دیگر من را بازی دهد ولی باز هم می‌گویم این نظر آقای اسکوچیچ است و من به نظر ایشان احترام می‌گذارم و فقط تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/

واکنش تند باشگاه پورتو به مطلب توهین‌آمیز اسپورتینگ علیه طارمی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 6 =

دکمه بازگشت به بالا