«زندگی سراسر فهم مسئله است» نقد می‌شود

به گزارش ایسنا، نشست نقد و بررسی این کتاب روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه از  ساعت ۱۱ صبح با حضور  هادی خانیکی،  مقصود فراستخواه و نویسنده کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.   

در خبر برگزاری این نشست ‌آمده است: به تازگی کتاب «زندگی سراسر فهم مسئله است» نوشته‌ نعمت‌الله فاضلی به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است. این کتاب به مسئله و مسئله‌شناسی در علوم اجتماعی و انسانی ایران می‌پردازد. بنا بر باور مؤلف «پرسش ربط» و «مسئله‌ مسئله» از بحث‌های مهم و جدی علوم اجتماعی و انسانی در ایران معاصر است. این اثر تلاشی است برای ارائه و صورت‌بندی رویکردی که بتواند پرسش‌های ربط و مسئله در این علوم را بکاود و آن‌ها را در بطن و متن اصلی این دانش‌ها قرار دهد.

ایده‌ اصلی شکل‌گیری این پژوهش نتیجه‌ تجربه‌ زیسته‌ و سال‌های طولانی زندگی دانشگاهی مولف آن در درون لایه‌های مختلف اجتماع علمی و جامعه‌ دانشگاهی ایران است بنابراین می‌توان آن را همچون صدایی از درون و نقطه‌نظری درونی به شمار آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

انتهای پیام

۱۱۱ سال از تأسیس مدرسه صنایع مستظرفه توسط کمال‌الملک می‌گذرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا