اهدای خون و ماسک؛ نذری برای سلامتی

به گزارش ایسنا سردار محمدرضا حسینی، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از همه مردم درخواست کرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در  مراسم عزاداری به ویژه رعایت فاصله ایمن و استفاده از ماسک، نسبت به سلامت خود و سایرین احساس مسئولیت کنند.

وی تصریح کرد: به یاد داشته باشیم فلسفه عزاداری های هر ساله ماه محرم و صفر، زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) و احیای امر به معروف است و امروز با توجه به مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، عمل به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه به یکدیگر برای رعایت این اصول، بزرگ ترین عمل معروف محسوب می شود.

سردار حسینی عنوان کرد: امسال که به اقتضای شرایط با محدودیت توزیع نذورات خوراکی مواجه هستیم، با اهدای ماسک یا سایر اقلام بهداشتی به نیازمندان و مشارکت در عمل نوع دوستانه اهدای خون می توانیم نذری برای سلامتی داشته باشیم و در حفظ سلامت هم نوعان خود سهیم باشیم.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند، دوران مقابله با کرونا به پایان می رسد و ما بر این بیماری غلبه خواهیم کرد، آنچه مهم است تجربه ارزشمندی است که از  همدلی ها و نوع دوستی ها در مواجهه با یک بیماری همه گیر برجای می ماند.

انتهای پیام

بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان کشور
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا