
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما، علی دارابی در نامهای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تاسیس رادیونمای مراکز ۳۳ گانه استانی میگذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی به این رسانه تاثیرگذار بودیم، رسانهای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو مینشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.
وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات میتواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بیانجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه یک رسانه است.
معاون امور استانهای رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و اعتماد نو به نقل از برنامهسازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص اعتماد نو به نقل از برنامهسازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر میتوانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانهای مخاطبان اقدام کنند گفت: این اقدام به ویژه در مورد نسل جوان اهمیت ویژهای دارد.
وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعامی شدن بیش از پیش، تاکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی که فرصت کمتری برای بروز رسانهای داشتهاند و صاحب جایگاه متعینی در رادیونما هستند بپردازیم.
دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری عنوان کرد: تصویرسازی برای نمایشهای رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیتهای رادیونماست.
معاون امور استانهای صدا و سیما گفت: این رسانه نوین میتواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانهای برای گروههای خاص مثل کم شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.
وی در پایان از همه مدیران و دست اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونین صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام