باید پیوند امت با ولایت را تقویت کنیم

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی  اظهار کرد: باید دشمن و تهاجم دشمن را ببینیم و توجه کنیم ، آنچه این انقلاب را حفظ کرده پیوند امت با ولایت است و باید پیوند را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از همه مردم، بدون جناح و چپ و راست می‌خواهیم نسبت به ولایت فرمان بر مطلق باشید و از همه مسؤولان می‌خواهیم به سیاست‌ها و تدابیر توجه کنند، اظهار کرد: مسؤولان یادشان هست در حادثه منا عربستان چطور با ما رفتار می‌کرد؟ اما یک نهیب رهبری همه را لرزاند و متشکریم در تبعیت از رهبری خوب اعلام موضع کردید.

حاجی صادقی بیان کرد: امروز مذاکره تاکتیک جدید استکبار برای تحقق فشار است. آنها به دنبال توافق منطقی نیستند بلکه هدف آنها تحلیل اراده و بردگی شماست. انرژی هسته‌ای هدف آنها نیست. حضور در منطقه و حقوق بشر بهانه است. مشکل آنها دین شماست و می‌خواهند آن را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چه شده امریکایی که مذاکره را ترک کرد، حالا شماره تلفن می‌دهد؟ گفت: امریکا در فشار ناکام مانده و به ذلت کشیده شده و نتوانسته ملت را تسلیم کند، می‌خواهد از مذاکره برای فشار استفاده کند.

وی افزود: باید تولی نسبت به ولایت و تبری نسبت به دشمنان را که حقیقت دین تولی و تبری است، داشته باشیم و حقیقت دین اشداء علی الکفار و رحما بینهم است.

حاجی صادقی اظهار کرد: حقیقت دین این است که در برابر استکبار مانند کوه بایستیم و باید صراحت داشت و با قاطعیت وارد شد و نسبت به ولایت سرباز بود.
انتهای پیام

روحانی درگذشت "ماموستا ملاعبدالقادر بیضاوی" را تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا