برج میلاد باز هم سینمای رسانه ها شد

اعتماد نو : محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: «پس از رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر و با توجه به درخواست جمع کثیری از اهالی رسانه، مرکز همایش‌های برج میلاد به عنوان «سینمای رسانه‌های گروهی» درنظر گرفته شد و در این دوره میزبان اهالی رسانه خواهد بود.»

حیدری با تأکید بر اهمیت جایگاه رسانه در جشنواره فیلم فجر و لزوم اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی جهت ایجاد فضای مطلوب فعالیت اهالی رسانه در ایام جشنواره، گفت: «امسال فعالیت سینمای رسانه‌های گروهی، شنبه دهم بهمن ماه، یک روز زودتر از شروع اعتماد نو به نقل از برنامه جشنواره در سینماهای دیگر کلید خواهد خورد تا با توجه به فشردگی اعتماد نو به نقل از برنامه نمایش فیلم‌ها، اهالی رسانه بتوانند در فشار کم‌تر و شرایط مطلوب‌تری به فعالیت بپردازند.»

این هشتمین سالی است که برج میلاد به عنوان سینمای رسانه‌های گروهی درنظر گرفته می‌شود.

ازدحام و شلوغی برج میلاد که هر ساله شرایط نامطلوبی را برای اهالی رسانه رقم زده است، باعث شده بود که محمد حیدری در تدارک جایگزینی مناسب‌تری برای سینمای رسانه باشد حتی گزینه‌ای چون پردیس چارسو نیز مطرح می‌شد اما گویا با توجه به محدودیت مکانی چارسو،این گزینه منتفی شده است.

همچنین دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر وعده داده‌اند که قرار است به اهالی واقعی رسانه و خبرگزاری امسال مجوز ورود به برج میلاد بدهند، در این راستا روز گذشته طبق اطلاعیه‌ای رسمی روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر اعلام کرد که بیش از ۱۷۸۵ نفر برای حضور در سینمای رسانه‌ها ثبت نام کرده‌اند که حدود ۴۵ درصد از درخواست‌ها به دلایل مختلف رد شده است.

معرفی نامزدهای جشنواره فیلم فجر
هم اکنون بخوانید

اما ازدحام و شلوغی برج میلاد علاوه بر حضور اهالی نامرتبط به رسانه به حضور مهمانان غیرقابل پیش بینی از برخی ارگانها و نهادها هم مربوط می‌شود که امیدواریم دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر به این مهم نیز توجه کنند و در این بخش نیز با سخت‌گیری وارد عمل شوند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا