استاندار خواستار افزایش سهمیه حج و زیارت کاروان های سیستان و بلوچستان شد

احمدعلی موهبتی در دیدار با معاون امور حج و زیارت سازمان حج ‌و زیارت کشور، افزایش سهمیه حج و زیارت خانه خدا را برای مردم استان مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: مدیریت حج و زیارت استان از نظر ساختار اداری و نیز نیروی انسانی دچار مشکل است و از مجموعه مدیریت حج و زیارت کشور انتظار داریم با توجه به ظرفیت خوب استان و هماهنگی و همدلی مردم هم نیازهای اداری این مجموعه را مرتفع کنند و هم اختیارات مجموعه حج و زیارت را برای اعطای خدمات و واگذاری مجوز فعالیت به شرکت‌های زیارتی افزایش دهند.

وی بر حفظ تعادل و چارچوب قومی و مذهبی در بحث امور مربوط به حج و زیارت تاکید کرد وافزود: سیستان و بلوچستان یکی از استان های مهم و خاص است به طور که سایر کشورها نیز مسائل مربوط به استان سیستان و بلوچستان را رصد می کنند.

استاندار افزود: حج و زیارت فرصتی بی بدیل و ابزاری مقدس در راستای کرامت بخشیدن و انسان سازی است و ارائه خدمات کلیدی باید در حد و شأن نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره از کمبود سهمیه حج گلایه مند هستند، خواستار افزایش سهمیه حج و زیارت کاروان های استان استان سیستان و بلوچستان شد.

اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت کشور نیز در این دیدار برای رفع مشکلات مدیریت حج و زیارت استان قول مساعد داد و اظهار داشت: برای افزایش سهمیه حج و زیارت استان نیز پیگیری خواهد نمود.

 گفتنی است؛ در این دیدار از خدمات رضا کیخا مدیر سابق حج و زیارت استان قدردانی و غلامپور به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان معرفی شد.

«تجربه‌های اخیر» در کارگاه نمایش آغاز شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا