چارچوب و رویکردهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور میرکاظمی بررسی می‌شود


چارچوب و رویکردهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور میرکاظمی بررسی می‌شود

کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن بررسی بودجه شرکت‌های دولتی، چارچوب و رویکردهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را با حضور رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه بررسی خواهند کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۶ آذر ماه) جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

این کمیسیون در روز یکشنبه ضمن رسیدگی به گزارش دیوان محاسبات کشور در خصوص بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت با حضور رئیس کل دیوان محاسبات و معاونین ایشان، به بحث و بررسی گزارش دیوان محاسبات در خصوص ثبت اطلاعات فردی و استخدامی کارکنان توسط دستگاه‌های اجرائی در سامانه پاکنا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور می‌پردازد.

کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه عصر نیز با حضور میرکاظمی رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و معاونین ایشان در خصوص چارچوب و رویکردهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

کمیته اقتصادی این کمیسیون در روز دوشنبه صبح ادامه رسیدگی به طرح اصلاح مواد(۱۶) و (۱۷) قانون احکام دائمی توسعه کشور و طرح اصلاح ماده(۲۸) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دستور دارد و کمیته امور اجتماعی و فرهنگی نیز طرح‌های استفساریه بند(و) تبصره(۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و استفساریه بند(ز) تبصره(۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را بررسی خواهد کرد.

روحانی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت پتروشیمی کشور بازدید کرد
هم اکنون بخوانید

کمیته رسیدگی به بودجه شرکت‌های دولتی این کمیسیون بررسی بودجه شرکت‌های دولتی را با حضور سازمان بیمه سلامت ایرانیان، شرکت ارتباطات زیرساخت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بررسی می‌کند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا