کرملین: قصد حمله به کشوری را نداریم

سخنگوی کرملین تاکید کرد، ادعاها دال بر اینکه روسیه قصد حمله به کشوری را دارد کاملا بی‌پایه و اساس هستند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دال بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه باید علنا بگوید که مسکو هیچ اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای حمله به اوکراین ندارد، گفت: ادعاها دال بر اینکه روسیه قصد حمله به کشوری را دارد و سرزنش‌ها دال بر اینکه روسیه به صورت خصمانه رفتار می‌کند، کاملا بی‌پایه و اساس و اشتباه هستند.

وی افزود: روسیه هرگز در فکر هیچ اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای حمله به هیچ کشوری نبوده، نیست و نخواهد بود. روسیه یک کشور صلح‌طلب است که به برقراری روابط خوب با همسایگانش علاقه دارد.

سخنگوی کرملین تصریح کرد: ادعاها درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های تهاجمی روسیه احتمالا به منظور پنهان کردن آمادگی‌ها برای یک سناریو ضربتی با استفاده از زور در دونباس باشد.

پسکوف گفت: ما نگرانیم و این موضوع را نیز مطرح کرده‌ایم که این ادعاها احتمالا به منظور پنهان کردن آمادگی‌ها و تدارکات اوکراین برای یک سناریوی ضربتی با استفاده از زور در دونباس باشد. چنین چیزی یک بی‌احتیاطی مطلق خواهد بود.

وی افزود: احساسات ضد روسی که توسط رسانه‌های آمریکایی، انگلیسی و اوکراینی و همچنین زلنسکی تشدید شده‌اند، غیرقابل قبول هستند.

حزب‌الله عراق: سلاح‌ها به سمت مواضع آمریکایی‌ها در کشور نشانه گرفته شوند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا