دادستان کل کشور از پارکینگ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد/ تاکید بر تعیین تکلیف ۸۰ درصدی خودرو‌ها‌ی توقیفی تا پایان سال


دادستان کل کشور از پارکینگ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد/ تاکید بر تعیین تکلیف ۸۰ درصدی خودرو‌ها‌ی توقیفی تا پایان سال

پیرو دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام منتظری از پارکینگ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، پیرو دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور، مبنی بر تسریع تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، حجت الاسلام والمسلمین منتظری صبح امروز (سوم آذر) از پارکینگ‌ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر در منطقه شهریار بازدید کرد.

دادستان کل کشور در این بازدید در جریان آمار خودرو‌های توقیفی، تعداد و سال توقیف، نحوه مزایده و فروش، نحوه نگهداری قرار گرفت.

 منتظری همچنین بر تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها، لزوم کار جهادی و تعیین تکلیف ۸۰ درصدی خودروها‌ی توقیفی تا پایان سال جاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ خودرو در پارکینگ‌های ستاد مبازره با مواد مخدر در حال حاضر توقیف هستند،  تصریح کرد: آنچه که مربوط به دستگاه قضایی است باید انجام و اگر نیاز به بخشنامه یا دستور است انجام خواهیم داد.

دادستان کل کشور افزود: ساماندهی وضعیت کنونی به همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه و کار جهادی و تلاش مضاعف نیاز دارد.

این مسئول عالی قضایی تاکید کرد که دستگاه قضایی آماده همکاری و انجام اقدامات لازم برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها است.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه بیست و نهم آبان ماه طی دستوری به دادستان کل کشور تاکید کرد که نسبت به تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، تسریع صورت گیرد.

جلال‌زاده از بررسی موضوع حمله سایبری به سیستم توزیع بنزین در کمیسیون امنیت ملی خبر داد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا