قزوین در زمینه تخصیص بودجه مورد بی‌مهری واقع شده است


قزوین در زمینه تخصیص بودجه مورد بی‌مهری واقع شده است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: استان‌های همجوار قزوین در زمینه کرونا دوبرابر قزوین سهمیه و اعتبار دریافت کرده اما متاسفانه، قزوین هم در این زمینه و هم سایر موارد بودجه‌ای مورد توجه قرار نگرفته است.


به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین که شامگاه شنبه با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: استاندار پیشین همیشه عامل وحدت و انسجام بود و هیچ گاه سخنی نگفت که جانبداری سیاسی خاصی داشته و انسجام کاهش پیدا کند.

این مسئول افزود: افزایش سه برابری بودجه استان، توجه به مشکلات آبرسانی و تامین آب شرب و کشاورزی از دیگر خدماتی است که صورت گرفته و تامین آب شرب با همکاری بخش خصوصی درحال انجام است.

وی عنوان کرد: آب شرب از مشکلات اصلی استان قزوین است و درخواست داریم این موضوع در دولت جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده بوئین زهرا و آوج ادامه داد: قزوین دارای مناطق محروم مختلفی است؛ اما طی سال‌های گذشته این مشکل مورد توجه قرار نگرفته شده و باعث شده در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی بیان کرد: درخواست داریم در درجه اول از نیروهای بومی استان که دارای توانایی هستند استفاده شود و در مرحله بعدی سایر نیروها به‌کارگیری شود.

 

 


انتهای پیام/

اردکانیان با رئیسی دیدار کرد/ابراز نگرانی جدی رئیس جمهور منتخب از مشکلات قطعی برق برای مردم و صنوف
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا