ایران لازم بداند، در عمق خاک عراق گروهک‌های تروریستی را سرکوب می‌کند/ در مورد امنیت ایران هیچ خط قرمزی را جایز نمی‌دانیم


ایران لازم بداند، در عمق خاک عراق گروهک‌های تروریستی را سرکوب می‌کند/ در مورد امنیت ایران هیچ خط قرمزی را جایز نمی‌دانیم

کارشناس مسائل منطقه گفت: تروریست‌ها با هر لباسی که باشند اگرامنیت ایران را مختل کنند ایران هیچ خط قرمزی را جایز نمی داند و این گروهک ها را سرکوب می کند.


حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در خصوص تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب مستقر در اقلیم کردستان علیه امنیت ملی ما و حق دفاع مشروع ایران متعاقب اظهارات اخیر سرلشکر باقری، اظهار داشت: تروریست‌ها با هر لباسی که باشند اگر امنیت ایران را مختل کنند ایران هیچ خط قرمزی را جایز نمی‌داند و این گروهک‌ها را سرکوب می‌کند.

وی گفت: طی هفته و ماه‌های اخیر گروهک‌های تروریستی با استفاده از پایگاه‌های خود در اقلیم کردستان حملاتی به مردم دلیر استان کردستان ایران داشته‌اند و عده‌ای را مجروح و شهید کردند و این موضوع قابل تحمل نیست.

این کارشناس مسائل منطقه‌ افزود: جمهوری اسلامی ایران چندین مرتبه به اقلیم کردستان هشدار داده و موجب شد که گروهک‌های تروریستی عقب‌نشینی کنند ولی در روزهای گذشته حملات و تحرکات آنها شدت گرفته است و اگر ادامه پیدا کند، ایران به ناچار با هماهنگی اقلیم کردستان پایگاه‌های این گروه‌های تروریستی را باز هم مورد هدف قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: بنابراین این یک اصل تعریف شده در جمهوری اسلامی است که هر گروهکی بخواهد امنیت ملی ایران را مختل کند، آن گروهک‌ها را سرکوب خواهیم کرد.

هانی‌زاده با اشاره به پاسخ اخیر سپاه به این گروهک‌ها خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه تامین امنیت ملت ایران و مرزهای کشور است و اگر لازم و تشخیص بداند در عمق خاک عراق گروهک‌های تروریستی را سرکوب می‌کند، البته در گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده و ایران توانسته بخشی از سران این گروهک‌های تروریستی را هم سرکوب کند.

روند آستانه دستاوردهای خوبی کسب کرده است
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا