تسلیت وزیر پیشنهادی فرهنگ برای درگذشت علی سلیمانی

محمدمهدی اسماعیلی در پیامی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، درگذشت علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را که صبح پنجشنبه، ۲۱ مردادماه براثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت، تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«سینما و تلویزیون ایران صبح امروز داغدار علی سلیمانی بازیگر بااخلاق کشورمان شد. کسی که با نقش‌های شیرین و چهره‌ همیشه خندانش در ذهن مردم ما ماندگار شده است. از امروز با دیدن کارنامه‌ کاری مرحوم سلیمانی و تنوع نقش‌ها و خاطراتی که بر پرده‌ سینما و قاب تلویزیون به یادگار گذاشته است بیش از پیش دلتنگ این هنرمند متعهد خواهیم بود. فیلم‌های سینمایی «سفر به چزابه» و «تنگه‌ ابوقریب» تا سریال‌های «روشن‌تر از خاموشی»، «وضعیت سفید» و «پایتخت» بخش کوچکی از کارنامه‌ این هنرمند به حساب می‌آیند. 

با وجود تمام این نقش‌ها شبکه‌های اجتماعی امروز بیش از پیش عشق و علاقه‌ این هنرمند را به حضرت سیدالشهدا (ع) و مناسک محرم به ما یادآوری کرد. خاطره‌ شیرینی که از او در مورد حماسه‌ پیاده‌روی اربعین منتشر شده و ویدیویی که او خود را «حسینی‌چی» می‌خواند همه و همه ارادت عمیق علی سلیمانی به امام حسین (ع) را گواهی می‌دهد. این‌چنین او که خود داغدار محرم بود علاقه‌مندانش را داغدار خود کرد. 

بر خود لازم می‌دانم درگذشت این هنرمند عزیز را به همسر محترم و فرزند گرامی وی تسلیت عرض کنم و از خداوند رحمان هم‌نشینی او با شهدای کربلا و علو درجات را خواستارم.

محمدمهدی اسماعیلی / ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰»

انتهای پیام

زاویه‌دید فیلم‌ساز قصه‌های تکراری در سینما را دیدنی می‌کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا