هشدار مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره فعالیت هسته‌ای ایران

هشدار مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره فعالیت هسته‌ای ایران

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که مقامات ارشد این رژیم از جمله وزیر خارجه و وزیر جنگ اسرائیل، اخیرا درباره اعتماد نو به نقل از برنامه هسته ای ایران با همکاران آمریکایی‌شان گفت‌وگو کرده و ادعای وجود اهداف نظامی در اعتماد نو به نقل از برنامه هسته ای ایران را تکرار و نسبت به آن هشدار داده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، شبکه کان گزارش داده است که مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به مقامات آمریکایی درباره این ادعا که ایران بیش از همیشه به دستیابی به تسلیحات هسته ای نزدیک است، هشدار داده اند. 
طبق گزارشی، یائیر لاپید وزیر امور خارجه، بنی گانتس وزیر جنگ و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا با همکاران آمریکایی شان درباره این موضوع صحبت کرده و «هشداری غیر معمول» در این باره داده اند. 
با توجه به این که برگزاری دور دیگری از مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین تا روی کار آمدن دولت جدید ایران به تاخیر افتاده است، یک دیپلمات ارشد به کان نیوز گفته است که «باید کاری برای مذاکرات با ایران کرد» و «این برزخ نباید تبدیل به مدتی بشود که ایران در حال پیش رفتن سریع به سمت تبدیل شدن به کشوری هسته ای باشد».
بر اساس این گزارش، تکرار ادعای رژیم صهیونیستی توسط مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود اهداف نظامی در اعتماد نو به نقل از برنامه هسته ای ایران در حالی مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری در فتوایی، تولید، نگه داری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای را حرام اعلام کرده اند. 
مقامات ایران نیز طبق این فتوا تاکید کرده اند که اعتماد نو به نقل از برنامه هسته ای ایران تنها اهداف صلح آمیز را دنبال می کند. 
انتهای پیام

ترامپ متاسفانه اوج ناآشنایی خود با تاریخ ایران را نشان داد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا