حزب اعتماد ملی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط‌زیست را تسلیت گفت


حزب اعتماد ملی درگذشت دو پایگاه خبری حوزه محیط‌زیست را تسلیت گفت

حزب اعتماد ملی در پی درگذشت پایگاه خبریان ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل پایگاه خبریان را اعلام کرد.

 به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، در متن این پیام تسلیت آمده است:  «خبر درگذشت دو پایگاه خبری جوان خبرگزاری ‌های ایسنا و ایرنا بسیار حزن انگیز و غمبار بود. پایگاه خبریانی که برای گزارش از زندگی و طبیعت و رفته بودند، در این راه و بر اثر خطایی جبران ناپذیر جان عزیزشان را از دست دادند.

درگذشت پایگاه خبریان عزیز محیط زیست، خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی را به خانواده آنها، جامعه رسانه ای کشور و همکاران آنها در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوییم.

ضمن آرزوی بهبود کامل مصدومان این حادثه، حزب اعتماد ملی و دفتر حقوقی حزب، در راستای پیگیری قصور و کوتاهی های انجام شده در رابطه با نقص فنی اتوبوس حامل پایگاه خبریان، آمادگی خود را برای همراهی با خانواده و همکاران متوفیان و مصدومان حادثه اعلام می‌کند.»

 

عاشورا جنگ بین دو اسلام است/ ما نیازمند منطقی هستیم که از عثمانی‌ها حسینی بسازد/ اگر مدرسه عاشورا نبود سوریه پیروز، عراق مقاوم، بحرین ایستاده و یمن افتخارآفرین تولد نمی یافت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا