یورش نظامیان صهیونیست و شهرک نشینیان به محله "شیخ جراح" برای دومین شب

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی ۲۱، شهرک نشینان شامگاه سه شنبه به منازل و خودروهای فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در شهر قدس یورش بردند. همزمان پلیس رژیم صهیونیستی تمام راه‌های منتهی به این محله را بست.

به دنبال یورش شهرک نشینان درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها و جوانان فلسطینی رخ داد. شهرک نشینان منزل شهید “عمر القاسم” را در این محله به آتش کشیدند.

همچنین درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و نیروهای اسرائیلی در شهرک “العیسویه” در قدس رخ داد. این نیروها با گاز اشک آور و گلوله‌های صوتی به فلسطینی‌ها حمله کردند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که “بتسلئیل سموتریچ”، عضو کنست از حزب “صهیونیسم افراطی” همراه شهرک نشینیان بود.

به گفته رسانه‌ها نظامیان اشغالگر اسرائیلی برای دومین شب متوالی به محله شیخ جراح در قدس اشغالی حمله کردند.

شمار زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی همراه با چندین دستگاه ماشین آب‌پاش برای سرکوب فلسطینیان راهی محله شیخ جراح شدند.

در این راستا “فادی الهدمی”، وزیر امور قدس گفت: یورش پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینیان به فلسطینی‌های بی گناه در این محله اقدام خطرناکی است. به دلیل سکوت بین المللی احتمالا اوضاع وخیم شود.

وی گفت: تجاوزات شهرک نشینان با مشارکت پلیس رژیم صهیونیستی به محله شیخ جراح افزایش یافته است. فلسطینی‌ها نمی‌خواهند به “دستاویزی” برای نزاع‌های راست گرایان در داخل و خارج دولت اشغالگر تبدیل شوند. شب گذشته شاهد بدترین جنایت‌ها با مشارکت پلیس رژیم صهیونیستی بودیم. دستکم ۲۰ فلسطینی در درگیری‌ها زخمی شدند.

الهدمی از جامعه بین المللی خواست فورا برای توقف این تجاوزات و حمایت از مردم فلسطین اقدامی اتخاذ کنند.

ایندیپندنت بازداشت روزنامه‌نگاران در اعتراضات آمریکا را محکوم کرد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا