آغاز عملیات پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر

محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه بازسازی پل خمام رود سنگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما شرمنده مردم هستیم که پس از ۴۲ سال اکنون عملیات بازسازی پل خمام رود سنگر آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس افزود: باعث تاسف است که تمام معادن شن و ماسه، رودخانه‌ها و جاده سنگر به دلیل برخی مدیریت‌های نادرست نابود شد اما این پل که از مطالبات به حق مردم است اکنون بازسازی می‌شود.

وی گفت: در نهایت با پیگیری‌هایی که انجام گرفت امروز شاهد آغاز عملیات بازسازی این پل هستیم و تلاش‌ها ادامه دارد تا در بازه زمانی یک سال آتی پل خمام رود سنگر به بهره برداری برسد.

احمدی ادامه داد: علاوه بر این پل سربنده نیز سال‌های سال است که متاسفانه رها شده، حتی یک خانواده با ماشین از روی این پل به رودخانه سقوط کردند و غرق شدند؛ اعتبارات این پل هم پیش بینی شده انشااله به زودی شاهد عملیات بازسازی پل سربنده نیز خواهیم بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جاده رشت به سنگر هم از دیگر پروژه‌هایی است که از بعد از جنگ جهانی دوم به همین صورت باقی مانده و متاسفانه شاهد کشته‌ها و زخمی‌های فراوانی در این محور هستیم. یک مرحله ۵ میلیارد تومان برای بازسازی روکش آسفالت محور رشت به سنگر از سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه دریافت شد و در مرحله دوم نیز مجدد ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی این محور تامین اعتبار شد؛ همچنین ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات مجلس برای محور رشت به سنگر پیش بینی شده که بتوانیم علمیات بهسازی و تعریض محور باند سراوان به امامزاده هاشم را در دستورکار قرار دهیم.

محمدرضا حیاتی: می‌شد محترمانه‌تر از صداوسیما کنار بروم
هم اکنون بخوانید

وی اضافه کرد: مجموعا این پروژه به آزادراه رشت – قزوین متصل خواهد شد و از بار ترافیکی در محور می‌کاهد. پیمانکار آماده اجرای عملیات است و متعهد شده پروژه را ۱۸ ماهه به اتمام برساند در تلاش هستیم تا موانع موجود را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس بیان کرد: بخش سنگر آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و این مایه تاسف و خجالت برای منِ مسئول است که در بین این مردم هستم اما مردم از داخل آب رفت و آمد می‌کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا