ایران به حضور همگان در عرصه‌های مختلف نیاز دارد


ایران به حضور همگان در عرصه‌های مختلف نیاز دارد

معاون رییس جمهوری در امور خانواده و بانوان گفت: ملت ایران همیشه پای صحنه بودند و پای ارزش های این کشور ثابت قدم مانده اند؛ چطور است اکنون فکر می کنیم راه حل ترک صحنه است در شرایطی که بناست سرنوشتمان رقم بخورد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، معصومه ابتکار روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه یادبود ۱۷ هزار زن شهید و ایثارگر کشور اظهار داشت: یک حرکت دلی برای گرامیداشت شهید و ایثارگر آغاز شد و تا اینجا تداوم یافت، این روند خیلی با ارزش است.  

وی یادآور شد: کار بسیار مهمی است از این جهت که این ایثارگری بخشی از هویت و تاریخ ما است و برای بیان آن وظیفه سنگینی داریم.

ابتکار اظهار داشت: آنچه که مهم است بتوانیم این پیوند را به خصوص با نسل جوان بیابیم و این هنر بسیار مهم است با باورها و ابتکارات توانسته این کار با نگاه عاشقانه هنرمندان شکل بگیرد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: هر کدام از این آثار هنری در این یادبودها به یک امید شکل گرفته از این که آینده روشنی در پیش است و شاید آن زمان که این ایثارگری ها رخ داد و ترس و نگرانی از اتفاقات پیش رو آیتم مهمی بود خیلی ها می ترسیدند که صدام پا روی ملت ایران بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: گاهی این ترس و نگرانی عامل خوبی است و همین باعث تصمیم های تاریخ سازی شده که نمونه آن همین داستان ایثار و شهادت بود و کسی آنان را مجبور به حضور در عرصه ایثار و شهادت نکرد، نباید یک لحظه حتی به این مساله اندیشید.

وزیر خارجه پاکستان: در نگرانی‌های برادرم ظریف درباره مسلمانان هند شریکم
هم اکنون بخوانید

ابتکار ادامه داد: ملت ایران همیشه پای صحنه بودند و پای ارزش های این کشور ثابت قدم مانده اند؛ چطور است اکنون فکر می کنیم راه حل ترک صحنه است در شرایطی که بناست سرنوشتمان رقم بخورد.

معاون رییس جمهوری اعلام کرد: همیشه عنصر امید نبوده که کار را پیش ببرد، اگر تلاش کنیم و به داشته هایمان یقین داشته باشیم می توانیم موفق شویم.

وی اضافه کرد: این زنان و مردان در شرایطی در عرصه حضور داشتند که همه قدرتهای جهان که دست به دست هم داده بودند و همه دنیا علیه ایران تجمیع قدرت کرده بود و فقط مبارزه این زنان و مردان سلحشور بود که ایران را سرپا نگاه داشت.

ابتکار تاکید کرد: این مبارزه و تلاش برای حفظ آرمان ها ادامه دارد و هر روز به شکلی خود را نشان می دهد یک روز در شرایط جنگ و یک روز در عرصه سلامت تا امروز منحنی کرونا پایین بیاید و مردم یکی پس از دیگر بهبود یابند.

معاون رییس جمهوری یادآور شد:  گاهی ممکن است نتوانیم در و پنجره ها را باز نگاه داریم اما لااقل می توانیم پایمان را لای در بگذاریم تا در برای همیشه بسته نشود.  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا