از قشر جوان به عنوان ستون فقرات و لوکوموتیو حرکت دولتم استفاده می‌کنم


از قشر جوان به عنوان ستون فقرات و لوکوموتیو حرکت دولتم استفاده می‌کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۴ رویکرد تحولی دارد، گفت: رویکرد اول من ناظر به حوزه اقتصاد و مدیریت است چرا که اقتصاد ما اقتصاد دولتی است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، علیرضا زاکانی پس از ضبط اعتماد نو به نقل از برنامه انتخاباتی اش در ساختمان شهدای رادیو در جمع پایگاه خبریان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای مهار گرانی‌های افسار گسیخته در دولت تان چه اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای دارید؟ افزود: این موضوع به نظارت مربوط می‌شود و ما با گرانی‌های افسار گسیخته‌ای روبه رو بوده ایم که دولت وظیفه خود را در کنترل قیمت اقلام اساسی مردم انجام نداد.

زاکانی اظهار داشت: امسال ۹ میلیارد دلار برای واردات نهاده‌ها کنار گذاشته شده بود و مقرر شد نهاده در اختیار قرار گیرد، اما نبود نظارت بر توزیع موجب ایجاد رانت برای عده‌ای خاص شد و مرغی که باید کمتر از ۱۵ هزار تومان به دست مردم می‌رسید در مقاطعی به بالاتر از ۳۵ هزار تومان هم رسید یعنی ما پول را دادیم چوب را خوردیم و هم پیاز را.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بدون حضور مردم و اصناف قابل تحقق نیست و وزارتخانه‌ها نیز باید به وظایف نظارتی خود عمل کنند، اما ما دیدیم که وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی همدیگر را قبول نداشتند. دولت نباید دعوای خودش را بر سر سفره مردم بیاورد و باید مشکلات مردم را با نوکری حل کند و مردم را در امور مشارکت دهد.

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای ارتقای معیشت مردم چه اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای دارید؟ گفت: ما در اعتماد نو به نقل از برنامه خود چهار رویکرد تحولی داریم که رویکرد اول ناظر به حوزه اقتصاد مدیریت است چرا که هم اکنون اقتصاد ما دولتی است. در این زمینه اساس حرکت ما بر مبنای جهش تولید و رفع موانع پیش روی تولید است که با کمک خداوند و همه متخصصان سعی می‌کنیم مشوق‌های تولیدی داده شود تا تولید حرف اول را بزند.

پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا آغاز شد
هم اکنون بخوانید

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقابله با مفاسد اقتصادی و بروکراسی و برداشتن موانع جدی تولید هدف مقدماتی ماست و در بخش تولید کاری خواهیم کرد که منجر به خلق ثروت و قدرت برای همگان شود و تلاش ما این است که موضوع تورم و اشتغال را به عنوان معضل جدی حل کنیم.

زاکانی افزود: عدالت در تولید و توجه به توزیع مناسب می‌تواند ریشه فقر را بخشکاند و نشاط و شادابی در جامعه حاکم کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه تلاشم این است که از ظرفیت  رسانه ملی و همچنین فضای مجازی استفاده کنم، تصریح کرد: اعتماد نو به نقل از برنامه هایم را از این طریق ارائه خواهم کرد و امیدوارم تجارب ۴۲ ساله ام را بتوانم با زبان سلیس و علمی به عموم مردم مطرح کنم و بتوانم نخبگان جامعه را نیز قانع کنم تا شاهد تحول بزرگی برای ایجاد ایرانی قوی و پیشرفته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دولت تان چه اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای برای توجه به جوانان دارید؟ ادامه داد: ما باید کاری کنیم تا امید را در جوانان زنده کنیم و من در مسیر تحولی دولتم اصول ۱۰، ۲۸ و ۳۱ قانون اساسی را با اولویت جوانان مدنظر قرار می‌دهم.

زاکانی گفت: در حوزه خانواده، مسکن و اشتغال که به موضوع جوانان مربوط می‌شود، اعتماد نو به نقل از برنامه جدی دارم و تلاشم این است که دغدغه را از جوانان بردارم و بتوانند خودشان را باور کنند. استفاده از فرهیختگان جوان هم موضوع دیگری است که باید از این قشر به عنوان ستون فقرات و لوکوموتیو حرکت دولتم استفاده کنم.

نباید اجازه دهیم که امید مردم به دستگاه قضایی تبدیل به یأس شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا