استفاده بدون مجوز دستگاه های دولتی از «ماینر» ممنوع/ برخورد با مدیران متخلف

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با ایسنا، درباره استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارزها در شهرداری ها و دستگاه های دولتی گفت: این دستگاه ها برق زیادی مصرف می کنند و امروز در شرایطی قرار داریم که باید الگوی بهینه مصرف را در دستور کار قرار دهیم لذا هر دستگاه دولتی و هرجایی که مجوز لازم را برای استفاده از ماینرها(دستگاه های استخراج رمز ارزها) را نداشته باشد به محض ارسال گزارش اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با مدیران دستگاه دولتی که از این دستگاه ها استفاده می کند برخورد جدی صورت خواهد گرفت اما تاکنون در این زمینه گزارشی نداشته ایم.

حناچی، شهردار تهران نیز در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص استفاده از ماینرها و استخراج رمزارزها در مجموعه شهرداری تهران گفته بود: هر کجا برق فراوان وجود داشته باشد و فضا فراهم شود استفاده از ماینرها ممکن است انجام شود از ابتدای دوره گزارش هایی در این خصوص داشتیم که با آنها برخورد کردیم. قطعا کار شهرداری تهران تولید رمزارز نیست لذا هرگاه گزارشی در این خصوص داشته باشیم برخورد می کنیم و دستگاه های نظارتی نیز در این خصوص وارد عمل خواهند شد.

پاداش ۱۰ میلیونی برای عاملان کشف ماینرها

به گزارش ایسنا، سخنگوی صنعت برق نیز پیش‌تر با هشدار به مراکز استخراج رمز ارز که از برق غیرقانونی برای این کار استفاده می‌کنند، اعلام کرده بود: اینگونه مراکز غیرمجاز در صورت شناسایی، به مراجع قضایی معرفی و به پرداخت جریمه محکوم خواهند شد و در عین حال عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، تا سقف ۱۰ میلیون تومان نیز مشمول دریافت پاداش خواهند بود.

اشکالات مصادیق مشاغل سخت و زیان‌آور
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا