ضبط و پخش همزمان «احضار» چه حُسن و ایرادهایی دارد؟

محمودرضا تخشید ـ تهیه کننده مجموعه رمضانی «احضار» ـ در گفت و گویی با ایسنا، با بیان اینکه روزهای پایانی ضبط این سریال را پشت سر می گذرانند، درباره اینکه پخش «احضار» تا چه زمان ادامه خواهد داشت؟ نیز گفت: حداقل تا عید فطر پخش خواهیم داشت و بعد، باید دید کار مونتاژ تا کجا پیش خواهد رفت.

این تهیه کننده درباره شرایط تولید و پخش همزمان سریال مناسبتی «احضار» اظهار کرد: این نوع کار کردن یک بُعد مثبت دارد و یک بعد منفی. در ارتباط با مخاطب، این فُرم کار کردن بعد مثبت تلقی می شود اما از طرفی دیگر، آرامشی که در آماده بودن کار وجود دارد، یک مزیت است. در این کار درست است که ضبط ادامه دارد و به روزهای پایانی پخش نزدیک می شویم اما این طور نبوده است که در کار تعجیل بیندازیم و ضبط با آرامش و دقت لازم ادامه دارد.

وی افزود: امیدواریم بازخوردهای مخاطبان کمک کند و اگر در انتهای راه نواقصی وجود دارد، رفع شود. با این همه بر اساس طرح و سیناپسی که داریم پیش می رویم و اینگونه نبوده است که چندان بر اساس بازخوردها، در داستان کار تغییر ایجاد کنیم.

طبق گفته تهیه کننده این مجموعه، ضبط سکانس های پایانی «احضار» این روزها در دفتر کاراکتر «مینو» با بازی افسانه چهره آزاد ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول سیما پخش می شود.

انتهای پیام

ضرورت توجه به تالیف مبتنی بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی/ هیات نظارت بر نشر اتاق فکر و شورای راهبردی حوزه نشر است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا