جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:١٩ دقیقه شب گذشته، یکم اردیبهشت ماه، حادثه تصادفی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام، پیش از اتوبان بعثت به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری لیفان که راننده اش آقایی حدودا ۶٣ ساله بود به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخوردکرده است. ظاهراً کامیون کنار خیابان متوقف بوده است که این حادثه رخ می دهد. شدت حادثه آنقدر شدید بود که خودرو لیفان تقریبا متلاشی شده بود.

ملکی اظهار کرد: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند راننده که به شدت دچار مصدومیت شده بود داخل خودرو محبوس بود. در همین راستا آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات رهاسازی فرد را آغاز کردند. عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از مدتی تلاش آتش نشانان این فرد را از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. متاسفانه مشخص شد راننده که تنها سرنشین خودرو بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به تحویل محل به عوامل پلیس راهور گفت: علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد. آتش نشانان ساعت ٠٠:٢١ بامداد محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

وی افزود: از رانندگان محترم تقاضا میکنم که به هنگام تردد در ساعات پایانی شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی درخصوص نحوه رفتار با مردم آموزش می‌بینند/ استفاده از نیروهای بسیج در گشت‌های ارشاد صحت ندارد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا