آصفری: امکان حضور نامزدهایی با سلایق مختلف سیاسی در صحنه انتخابات فراهم شود

محمد حسن آصفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه چگونه می توان انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات افزایش داد، بیان کرد: از نظر بنده یکی از اقداماتی که باید انجام شود این است که باید زمینه حضور مجموعه نامزدهای بیشتری در عرصه انتخابات فراهم شود و نامزدها از جریان های مختلف در صحنه انتخابات حاضر شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید اجازه دهیم نامزدها با سلیقه های سیاسی مختلف به صحنه آمده و خود را معرفی کنند. ما در این دوره خیلی به مشارکت مردم نیازمند هستیم. اگر مشارکت مردم در انتخابات زیر ۳۰ الی ۴۰ درصد باشد مطمئنا تاثیر منفی در عرصه بین المللی برای کشور خواهد داشت. هرچه نامزدها با دیدگاه های مختلفی وارد عرصه انتخابات شوند، مردم با سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت کرده و سطح مشارکت بالاتر خواهد رفت.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار حساس است. ما اگر می خواهیم قدرت چانه زنی در عرصه بین المللی داشته باشیم، باید مشارکت مردم را افزایش دهیم و لازمه این امر اجازه حضور نامزدها با سلیقه های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات است.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر برای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، در این مدت باقی مانده دولت باید اقداماتی انجام دهد که امید به آینده را در مردم افزایش داده و گلایه مندی مردم را کاهش دهد. باید راهکارهای راهگشای اقتصادی با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: سومین مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد، بحث کرونا است. اگر در بحث کرونا نتوانیم اقدامی انجام دهیم برای کشور مشکل آفرین خواهد شد. باید در این فرصت باقی مانده برای واکسیناسیون مردم با سرعت بیشتری گام برداریم. ما نمی توانیم انتخابات را مجازی برگزار کنیم فلذا باید برای کنترل کرونا اقداماتی انجام دهیم.

تمام هماهنگی‌های داعش برای حمله به مجلس، از طریق تلگرام بود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا