تعامل با نخبگان، مسیر تعالی در صنعت هسته‌ای را هموار می‌کند


تعامل با نخبگان، مسیر تعالی در صنعت هسته‌ای را هموار می‌کند

دبیر جشنواره و مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: دیپلماسی عمومی با رویکرد کاهش ناآگاهی‌ و شناخت‌های نادرست از اقدامات و فعالیت‌های صنعت هسته‌ای تعامل با نخبگان مسیر تعالی در صنعت هسته‌ای را هموارتر می‌کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا،  نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» به همت سازمان انرژی اتمی ایران در سوم خرداد۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مهدی ذوالفقاری دبیر جشنواره و مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، درخصوص برگزاری اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور، گفت: با حمایت رییس سازمان انرژی اتمی، معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی و تلاش‌های اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی این جشنواره با رویکرد تشکیل و توسعه شبکه نخبگان داخلی و خارجی و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه، ایجاد تفکری دانشورانه و غیرسیاسی درباره فعالیت‌های صنعت هسته‌ای امری ضروری است که یکی از راه‌های دستیابی به این رویکرد مهم ایجاد تعامل با نخبگان و عموم مردم می‌باشد؛ هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد تعامل حداکثری با مخاطبین در جهت شناسایی ظرفیت‌ها و همکاری با این عزیزان است.

دبیر جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای، تصریح کرد: دیپلماسی عمومی با رویکرد کاهش ناآگاهی‌ و شناخت‌های نادرست از اقدامات و فعالیت‌های صنعت هسته‌ای موجبات حرکت بسوی نگرشی جدید از فناوری هسته‌ای را فراهم می‌کند و مطمئنا تعامل با نخبگان مسیر تعالی در صنعت هسته‌ای را هموارتر خواهد کرد.

فیلترینگ اینستاگرام را به صلاح کشور نمی‌دانم
هم اکنون بخوانید

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی همکاری و تعامل با نخبگان، صاحبنظران، متخصصان و عموم دانش‌پژوهان با همتی مضاعف پیشرفت خواهد کرد و شاهد استفاده موثر و بهینه از ایده‌ها و توانمندی اندیشمندان ایران اسلامی خواهیم بود.

وی ضمن دعوت از تمامی صاحبنظران و استعدادهای برتر این حوزه جهت شرکت در جشنواره، تاکید کرد: استفاده بهینه و موثر از ایده‌ها و پشتیبانی از آثار ارسال شده به جشنواره، لازمه زمینه‌سازی جهت بهره‌گیری از استعدادهای جوانان این کشور می‌باشد.

دبیر جشنواره و مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: بنابراین از تمامی افراد واجد شرایط دعوت بعمل می‌آوریم تا با شرکت در اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور، به شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با نخبگان و عموم مخاطبین در عرصه ارزش‌آفرین صنعت هسته‌ای کمک شایانی کنند.

وی یادآورشد: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر دریافت جوایز متناسب و گواهینامه رسمی شرکت در جشنواره، با حمایت شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران بازدید علمی یک‌روزه از نیروگاه اتمی بوشهر خواهند داشت. البته این بازدید منوط به اتمام پاندمی ویروس کرونا بوده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا