اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در زمره حقوق عامه است

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه ۴ فروردین در ارتباط صوتی با نیروهای پلیس راهور سراسر کشور ضمن تقدیر از زحمات آنها بیان کرد: افسران و سربازان پلیس راهور در نظم بخشی به خیابان‌ها و معابر سراسر کشور نقش بسزایی دارند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به نقش پلیس راهور در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس‌کرونا اظهار کرد: پلیس راهور از طریق کنترل تردد در ورودی شهرهای دارای وضعیت حاد کرونایی تاثیر قابل توجهی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند.

آیت‌الله رئیسی همچنین با اشاره به نقش پیشگیرانه پلیس راهور در حوزه جلوگیری از وقوع تخلفات جاده ای، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هم موجب تضییع حقوق مردم است و هم خسارت‌های جبران نشدنی را در پی خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضا همچنین به کاهش آمار تلفات و خسارات جانی و مالی در جاده‌های کشور اشاره کرد و در عین حال متذکر شد: میزان فعلی خسارات و تلفات جاده‌ای نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست؛ امیدواریم با تلاش همگانی و زحمات نیروهای پلیس راهور، تلفات و خسارات جانی و مالی در جاده‌های کشور به حداقل ممکن تقلیل پیدا کند.

آیت الله رئیسی در ادامه اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم را در زمره حقوق عامه دانست و با بیان اینکه همگان باید خود را موظف به اجرای این قوانین بدانند، گفت: اجرای قانون یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و هرگونه نقض قانون می‌تواند به حقوق مردم لطمه زده و حق‌الناس را تضییع کند.

تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیاردی برای تملک باغات شهری و تبدیل آنها به فضای سبز عمومی
هم اکنون بخوانید

رئیس دستگاه قضا در پایان از صبر و ایثار خانواده‌های نیروهای پلیس راهور قدردانی کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا