برای جلوگیری از شدت پیک کرونا، لغو سفرهای نوروزی ضروری است

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیوع کرونای انگلیسی در برخی از شهرهای کشور هستیم.

وی با بیان اینکه پیک چهارم بیماری کرونا ویروس در کشور آغاز شده و ممکن است از پیک قبلی شدیدتر شود، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از کرونا ویروس انگلیسی تمهیدات لازم برای محدودیت‌های پیش از عید نوروز اندیشیده و لحاظ شود؛ همچنین مردم برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده و جامعه سفرهای نوروزی را لغو کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا ویروس با سفرهای نوروزی تشدید می‌شود و ضرورت دارد ممنوعیت تردد در همه استان‌های کشور اعمال شود.

ابراهیمی بیان کرد: پرهیز از حضور در تجمعات، لغو سفرهای نوروزی، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مردم با عادی انگاری کرونا ویروس را جدی نگرفته و تصور می‌کنند این بیماری تمام شده در حالیکه شاهدیم پیک چهارم کرونا ویروس با سرعت زیادی در حال شیوع است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شدت شیوع کرونا ویروس انگلیسی نسبت به کووید ۱۹ بسیار بالاست و همه سنین را درگیر می‌کند که ضرورت دارد مردم نسبت به قبل موازین بهداشتی را رعایت کنند.

ابراهیمی اظهار کرد: برای مقابله با پیک چهارم مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم این مرحله از بیماری را پشت سربگذاریم.

وی در ادامه درباره تولید انبوه واکسن کرونا گفت: داروسازی و موسسه رازی، انستیتوپاستور و ستاد اجرایی فرمان امام سه مرکز عمده برای تولید داخلی واکسن هستند  که امید می رود بتوانند برای پایان امسال و سال آینده تولید انبوه داشته باشند.

انتخاب سه باره قالیباف به عنوان شهردار کاملاً سیاسی بود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا