سرویس بانوان خبرگزاری حوزه و ایسنای قم، پروژه های مشترک اجرا می کنند

حسن صدرایی عارف در حاشیه افتتاح رسمی سرویس بانوان خبرگزاری حوزه، و در گفت وگو با ایسنا گفت: یکی از مهمترین رسالت های خبرگزاری حوزه، بازتابش همه اتفاقات، فعالیت ها، ترواشات فکری و علمی و تحقیقاتی و عملکردی بانوان طلبه و خانواده های آنها و همچنین پوشش اخبار مرتبط به بانوان جهان اسلام است.

وی افزود: گستره فعالیت های این سرویس منحصر به یک نقطه جغرافیای خاص نیست بلکه پیام رسان همه زنانی است که در عالم ندای توحید و عدالت و انسانیت را سر می دهند و گامی در جهت اعتلای اسلام ناب و اصیل بر می دارند.

وی تصریح کرد: در این مسیر از ماه ها پیش زمینه ایجاد این سرویس در خبرگزاری ایجاد شد و با تلاش روز افزون و بهره گیری از توان بانوان خلاق و فعال در زمینه خبر و مباحث فرهنگی، یک گروه جدی در این حوزه شکل گرفت. در این زمینه تلاش شد که با ارتباط با موسسات و مراکز حوزوی، فعالان فضای مجازی، فعالان فرهنگی و هنری و… زمینه های جدیدی در بازتابش اخبار مرتبط به بانوان شکل گیرد.

سردبیر خبرگزاری حوزه، بیان کرد: قطعا نقطه ای که امروز فعالان این سرویس در آن ایستاده اند از بی نظیر ترین نقش هایی است که تا کنون در زمینه اطلاع رسانی ویژه بانوان بر عهده این فعالان قرار گرفته است زیرا امروز این تریبون مهم و حساس می تواند ظرفیت های گسترده بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اسلام اصیل و حوزه های علمیه را به منصه ظهور برساند و به همین دلیل سعی شدکه در خبرگزاری حوزه، سرویسی ویژه بانوان فعالیت خود را آغاز کند.

«کاش بودی...»؛ ویژه‌نامه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی+ فایل پی‌دی‌اف
هم اکنون بخوانید

وی گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر با جلساتی که به شکل مستمر اجام شد، زمینه همکاری های همه جانبه ای نیز در این سرویس شکل گرفته است که از جمله آنها می توان به ارتباط گسترده با مجموعه جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا اشاره کرد. در این زمینه با تفاهماتی که انجام شد زمینه اجرای پروژه های مشترک بین خبرگزاری حوزه به خصوص سرویس بانوان و خبرگزاری ایسنا و ایکنا وابسته به مجموعه جهاددانشگاهی اجرا شده و در آینده نزدیک نیز این فعالیت توسعه خواهد یافت.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه اکثر فعالان رسانه ای خبرگزاری ایسنا دانشجو هستند می توانند در بسیاری از موضوعات روز در حوزه فرهنگی و علمی و مذهبی و حوزوی و دانشگاهی فعالیت مثمر ثمری را با خبرگزاری حوزه سامان دهند و پیوند وحدت حوزه و دانشگاه را در این زمینه رقم بزنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا