سرمدی: انقلاب اسلامی ایران، نقطه امید دفاع از حق محرومین است

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک آغاز دهه فجر در مورد انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدیدی در دنیا بود. در روزگاری که جار و جنجال مادی بین شرق و غرب وجود داشت، هیچ کس فکر نمی‌کرد نهضتی مثل انقلاب اسلامی روی کار بیاید و با شکوه و قدرت کهنگی کلیشه‌های جهان را به چالش بکشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه «انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که سردمداران گمراهی و ستم آن را باور نمی‌کردند» گفت: اهداف مقدس انقلاب اسلامی  و شعارهای ما به چند بخش تقسیم می‌شود. یکی از این اهداف، سیاست استکبارستیزی و دفاع از محرومین دنیا است. در این سیاست ما به محور مقاومت و نقطه امید دفاع از حق بدل شدیم. این آرمان به برکت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید دیگری، توفیقات درخشانی داشت. ایران، امروز ام القری جهان اسلام است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره کاستی و مشکلات کشور گفت: علی رغم همه توفیقات، طبیعی است به دلایل متعدد، مشکلاتی داشتیم. یکی از مهم ترین علت‌های مشکلات ما، خوی استکباری نظام استکبار جهانی است. تهدیدها، آشوب‌های قومی و محلی، تحمیل جنگ هشت ساله و البته تحریم‌های سخت اقتصادی که هنوز هم ادامه دارد تنها بخشی از این روند استکباری بوده است.

سرمدی موارد فوق را مانع خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: با وجود همه این موانع، دستاوردهای چشم گیری در عرصه‌های مختلف داشتیم. انقلاب اسلامی ایران در زمینه معیشت مردم و عرصه‌هایی مثل اشتغال و درآمد، دچار چالش‌هایی جدی است. امیدواریم همه این مشکلات با تدابیر مجلس انقلابی و تلاش های دولت دوازدوهم در ماه‌های آخر و البته تشکیل یک دولت جوان انقلابی رفع شود.

امام (ره) مظهر تفکر قدرت نرم و اعتماد و اتکا به مردم است
هم اکنون بخوانید

این عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس در پایان سخنان خود، تأکید کرد: اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب نبود و جریان انقلابی مدیریت بلامنازع داشت و تفکرات شهدای مثل شهید مجید شهریاری، حاج قاسم سلیمانی و سید مرتضی آورینی و… در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی جریان پیدا کند، بی شک وضعیت بهتری داشتیم و از مشکلات به سهولت عبور می‌کردیم. امیدواریم بتوانیم به همه مطالبات مردم و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا