بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)


بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن ارزیابی روند آموزش دانشجویان از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید، با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و درمانی، گفت: اماکن و مراکز آموزش نظامی جزء امن ترین اماکن از لحاظ رعایت موارد بهداشتی بوده و کمترین آسیب را دیده است؛ امیدواریم در آینده نیز با نظارت دقیق فرماندهان و رعایت کامل کارکنان، روند کنترل و پیشگیری کرونا در این مراکز حفظ شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب علمی،تربیتی و نظامی باید محیطی برای دانشجویان دانشگاه پدافند فراهم شود تا جوانان حاضر در این دانشگاه بتوانند با خیالی آسوده وفراغ بال آموزش های لازم رافرا بگیرند و در میدان رزم، با اقتدار وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

امیر سر تیپ صباحی فرد با اشاره به اهمیت خاص و ماموریت ویژه دانشگاه پدافند هوایی و مطالبات جدی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از دانشگاه افسری، به اهمیت پرورش و تربیت مطلوب دانشجویان اشاره کرد و آن را مهمتر از بحث آموزش دانست.

وی افزود:طبق سیاست های اعمال شده در امر آموزش و با همکاری اساتید و فرماندهان دانشگاه پدافند هوایی، سیاست علمی این مرکز آموزشی افزایش مهارت های علمی و عملی دانشجویان است.

در ادامه این بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گروهان نو ساخت شهید جودکی و ساختمان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را افتتاح کرد.

باید تحریم‌های آمریکا را با تکیه بر توان داخلی بی‌اثر کنیم
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا