لزوم هم افزایی تمام دستگاه ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی

سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه یکم بهمن در شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی اظهار کرد: با افرادی که در زمینه زمین‌خواری، کوه‌خواری، طبیعت خواری یا و … نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد، دستگاه قضایی به دنبال تشکیل پرونده نیست، اما نمی‌توان قانون را تعطیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و جهت گره گشایی از کار مردم تلاش کنند تا مردم آنها را خدمتگزار بدانند.

موسوی بیان کرد: تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم  از سوی دشمنان در جامعه کم نیست و در این برهه از زمان و با توجه به اینکه سال آینده اتفاقات بزرگی پیش روست باید روحیه و امید به جامعه تزریق شود تا اعتماد مردم به نظام نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای بررسی گزارش این ساخت و سازها سازمان بازرسی باشد. مسئولین و افرادی که در این خصوص کوتاهی کرده‌اند و مقصر هستند باید در این جلسات پاسخگو باشند. قلع و قمع کردن کار راحتی نیست اما به هرحال در این خصوص باید قانون اجرا شود.

انتهای پیام

ظریف: ایرانیان خود را در کنار ملت کرواسی می‌دانند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

دکمه بازگشت به بالا