بیشترین گروه جهادی در لرستان فعالیت دارند

سعید سلیمانی دوم بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از دبیر قرارگاه جهادی در لرستان و مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان بیان کرد: بیشترین تعداد گروه جهادی همکار بنیاد احسان در لرستان وجود دارند.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد احسان برای یاری‌رسانی و تلاش در جهت رفع مسئله محرومیت در لرستان و خدمت‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار این استان، همواره از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع محرومیت استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیریه‌ها گفت: در پیوند فعالیت‌ها با مردم در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع منابع کارها نامحدود می‌شود و با حمایت از آن‌ها می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع راهبری ائمه جمعه در استان‌ها تاکید کرد: محقق شدن هدایت در استان‌ها با فعال شدن ظرفیت‌های وابسته به امام جمعه در استان امری قابل تحقق است و هم‌افزایی گروه‌های مردمی و جهادی در همین راستا باید صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان نیز از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تقدیر و از آزمایش واکسن کرونا بر روی فرزند رئیس ستاد اجرایی به عنوان اتفاقی بزرگ یاد کرد.

وی از بنیاد احسان ستاد اجرایی درخواست کرد که برای رفع محرومیت و مشکل بیکاری در لرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سفر مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به لرستان، مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و توزیع بسته‌های معیشتی برای مناطق کم‌برخوردار صورت گرفت و همچنین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ورزشی برای مجهزسازی خانه‌های ورزش مناطق کم‌برخوردار استان اهداء شد.

گرامیداشت سیدمرتضی آوینی در کتابخانه ملی برگزار شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 14 =

دکمه بازگشت به بالا